توسعه فناوری‌های نرم ایران با امضای تفاهم نامه مهم

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین پارک ملی علوم، فناوری نرم و صنایع فرهنگی با شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلگام، راه توسعه فناوری‌های نرم را برای فعالان و بازیگران حوزه اقتصاد خلاق هموار می سازد. این تفاهم‌نامه صبح امروز در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه تلکام ایران به امضای دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک یادشده و مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات رسید.

به گزارش سیناپرس، رئیس پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این همکاری مشترک در آینده نزدیک می‌تواند پشتوانه علمی و مدیریتی  پارک علم و فناوری نرم برای توسعه فناوری‌های نرم باشد.

محمدحسین ایمانی خوشخو تاکید کرد: امروزه فناوری های نرم یکی از محورهای مهم توسعه کشورها است و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی است که در این زمینه به طور گسترده‌ای فعالیت می‌کند و به پشتوانه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای مهم علمی کشور بسیاری از شرکت‌ها و موسسات خلاق و دانش‌بنیان در این پارک فعالیت می‌کنند.

وی افزود: خوشحالیم که در این همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و پارک در آینده نزدیک می‌توانیم با پشتوانه علمی و مدیریتی بیشتر در خدمت توسعه فناوری‌های نرم که یکی از شاخه‌های مهم ارتباطات در دنیاست، باشیم.

ایمانی خوشخو با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی گفت: در این بازدید بر سرهمکاری مشترک  اشاره شد و ما امروز شاهد امضای این تفاهم‌نامه هستیم و برمبنای مفاد این تفاهم‌نامه  شرکت‌های مستقر در پارک می‌توانند از توانمندی‌های تخصصی شرکت‌مخابرات بهره ببرند و نیازهای مرتبط با فناوری نرم را مسیر در این شرکت برآورده کنند.

ایمانی خوشخو افزود: امیدواریم این تفاهم‌نامه در راستای پیشرفت کشور و در گام دوم حیات طیبه انقلاب اسلامی که رهبر انقلاب ترسیم نموده‌اند، اتفاق مهم و اثرگذاری باشد‌.

103 3

مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات نیز اظهار کرد: ما در سال ۱۴۰۱ نهضت جهادی توسعه فیبر نوری را آغاز کردیم که اکنون در تمام استان‌های کشور به ثمر رسیده است و مشغول ارائه خطوط پر سرعت به مردم هستیم.

او تصریح کرد: پس از یک دوره کار مطالعاتی روی موضوعات مختلف و با توجه به برنامه‌های کلان دولت و به خصوص برنامه هفتم که تبیین و تصویب شده است، موضوع «نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال» را در پایان سال ۱۴۰۲ شروع کرده‌ایم و امضای تفاهم‌نامه با پارک ملی علوم، فناوری نرم و صنایع فرهنگی هم در راستای نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال صورت می‌گیرد.

وی گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در کار جهادی پیشتاز است و همچنین وظیفه پارک علوم و فناوری نرم، کار بر روی فناوری‌های نرم است و این فناوری‌ها می‌تواند سرویس‌ها و خدمات متنوعی را برای مردم به ارمغان بیاورد و هم برای جهاد دانشگاهی و پارک علوم و فناوری نرم و هم برای شرکت مخابرات آورده‌هایی را داشته باشد و همه می‌توانند از امکانات این تفاهم‌نامه بهره ببرند.

سلطانی افزود: شرکت مخابرات با توجه به گستردگی و مشتریان خوبی که دارد، از این طرح حمایت می‌کند و امیدواریم که در آینده بتوانیم کارهای شاخصی را در این زمینه انجام دهیم.

نوشته توسعه فناوری‌های نرم ایران با امضای تفاهم نامه مهم اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.