توسعه دهندگان Diablo 4 بابت نرف‌های اخیر عذرخواهی کردند

پچ ۱.۱.۱. برای رفع مشکل‌ها منتشر خواهد شد

توسعه دهندگان Diablo 4 بابت نرف‌های اخیر عذرخواهی کردند

در جریان لایو استریم اخیر، جو پایپیورا، دستیار کارگردان، جو شلی، کارگردان بازی و آدام فلچر، مدیر انجمن‌های Diablo 4 اعتراف کردند که استودیو با نرف کاراکترها در پچ جدید، مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

<!–

–>

فلچر گفت:

تجربه خوبی برای بازیکنان نبوده است. اصلا قصد نداریم چنین پچی را دوباره تکرار کنیم. صدای واکنش شما را بلند و واضح شنیدیم.

توسعه‌دهندگان گفتند که استودیو در تلاش برای بالانس کردن برخی از بیلدهای قدرتمندتر در Diablo 4، اشتباه کرده، ممکن است بیش از حد پیش رفته باشند و پایپیورا اظهار داشت که «گاهی اوقات این کار را کاملا درست انجام نمی‌دهیم».


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲

این سه نفر در جریان پخش زنده اخیر اعلام کردند که طی دو هفته آینده به‌روزرسانی جدیدی برای بازی به نام پچ ۱.۱.۱ منتشر خواهند کرد. در میان موارد دیگر، هدف این آپدیت، افزایش تراکم هیولا در Nightmare Dungeons و Helltides و همچنین تنظیم افزایش کسب XP از سطح ۵۰ تا ۱۰۰ است.

این به‌روزرسانی همچنین با هدف ایجاد برخی تغییرات در کیفیت زندگی (QoL)، مانند تب اضافی برای انبار کردن اقلام و افزایش اندازه ذخیره اکسیر به ۹۹ عدد است. این آپدیت همچنین هزینه‌های مربوط به تغییر تجهیزات شخصیت‌ها را تا حدود ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

Diablo 4Diablo 4

در ادامه، استودیو قصد دارد نزدیک به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، لایو استریم‌های Campfire Chat بیشتری برگزار کند تا در مورد فرآیندهای فکری توسعه‌دهندگان با برخی از تغییرات بحث کنند و همچنین بازخورد بازیکنان را ارزیابی کنند. این استودیو در ۲۸ جولای یک برنامه دیگر برگزار خواهد کرد تا توضیحات بیشتری در مورد پچ ۱.۱.۱ اعلام کند.

آخرین به‌روزرسانی Diablo 4 آنقدر بحث‌برانگیز بود که بازیکنان نارضایتی خود را با بمباران نمرات کاربران در وب‌سایت متاکریتیک ابراز کردند و امتیاز کاربران آن را به ۲.۸ در پی‌سی، ۲.۵ در PS5 و ۴.۲ در Xbox Series X/S کاهش دادند.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید


ویجی کستکالاف دیوتی رو به افوله؟

اولین تریلر از انیمه ریک و مورتی منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر از انیمه ریک و مورتی منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.