توسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود

توسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود

مدیرعامل شرکت Saber Interactive تایید کرد که بازسازی بازی محبوب Star Wars Knights of the Old Republic همچنان در دست توسعه قرار دارد.

<!–

–>

متیو کارش، مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه‌ای با IGN به صراحت گفت که Saber به شکلی فعالانه روی بازسازی KOTOR کار می‌کند و این بازی «زنده و در حالی مساعد» است:

بسیار شفاف و واضح است که ما روی این بازی کار می‌کنیم. خبر آن را بارها اعلام کرده‌ایم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که این بازی زنده و در حالی مساعد است و ما متعهدیم که فراتر از انتظارات خریداران عمل کنیم.


مطلب پیشنهادی:بررسی تأثیرگذاری سری Star Wars بر دنیای فیلمجنگ ستارگان دنیای سینما را تغییر داد
بررسی تأثیرگذاری سری Star Wars بر دنیای فیلمبررسی تأثیرگذاری سری Star Wars بر دنیای فیلم

روند توسعه ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic تاکنون درگیر مشکلات فراوانی بود. این بازی ابتدا توسط استودیو Aspyr ساخته می‌شد، اما پس از گذراندن مدتی طولانی در سکوت خبری، فهمیدیم که Aspyr کار روی این پروژه را متوقف کرده و از آن کنار رفته است. بعد از مدتی مشخص شد که Saber Interactive به‌عنوان توسعه‌دهنده جدید این بازی انتخاب شده است. با این حال بعد از مدتی نگرانی‌های به وجود آمد که حتی Saber هم دیگر روی این بازی کار نمی‌کند.

بازی Star Wars Knights of the Old Republicبازی Star Wars Knights of the Old Republic

یک اتفاق دیگر نیز در جریان توسعه این بازی افتاد؛ فروش Saber Interactive توسط Embracer Group. در گزارش‌ها گفته شد که علی‌رغم فروش این استودیو، سیبر همچنان به کار روی KOTOR Remake ادامه می‌دهد. با این حال ایمبریسر در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که مالکیت حقوق دو پروژه را به‌طور مشترک با سیبر نگه می‌دارد که یکی از آن‌ها، «یک بازی AAA پیش‌تر معرفی شده بر اساس یک لایسنس بزرگ» است. از این بیانیه می‌توان برداشت کرد که مالکیت بازسازی Star Wars Knights of the Old Republic به‌طور مشترک در اختیار ایمبریسر و سیبر قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Skull and Bonesفرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bonesبررسی بازی Skull and Bones


بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

توسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود - ویجیاتوتوسعه بازسازی Star Wars KOTOR به خوبی پیش می‌رود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.