تهیه‌کننده Rick and Morty می‌گوید این سریال بعد از جدایی رویلند بهتر هم خواهد شد

تهیه‌کننده Rick and Morty می‌گوید این سریال بعد از جدایی رویلند بهتر هم خواهد شد

استیو لوی (Steve Levy)، تهیه‌کننده اجرایی سریال Rick and Morty در صحبت‌های جدید خودش ادعا کرد که فصل هفتم حتی بدون حضور جاستین رویلند (Justin Roiland) هم می‌تواند بهتر از قبل باشد.

<!–

–>

سریال Rick and Morty برای فصل هفتم در پشت صحنه تغییرات زیادی را متحمل شده که از بزرگ‌ترین آن‌ها که البته باعث شوکه شدن طرفداران شد، جدایی جاستین رویلند از پروسه ساخت این نمایش بود. اکنون کل تیم سازنده به آینده مجموعه خودشان امیدوارند و ادعا دارند که حتی بدون حضور رویلند نیز پروسه سریال بهتر از قبل خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آیدتصمیم‌گیری برای عمل جراحی، عجله‌ای نبود؟
۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آید۵ موردی که در سریال The Last of Us با عقل جور در نمی‌آید

در بحبوحه تولید فصل هفتم سریال Rick and Morty که در جریان است، شرکت ادالت سویم (Adult Swim) رابطه خودش را با صداپیشه دو شخصیت ریک و مورتی یعنی جاستین رویلند قطع کرد و در ادامه این موضوع را متذکر شد که ادامه سریال به خوبی ساخته خواهد شد. همچنین در فصل جدید می‌توانیم شاهد اضافه شدن صداپیشه‌های جدید به سریال باشیم که همین موضوع می‌تواند روی دیدگاه مخاطبان و علاقه‌مندان به این شو تاثیر بگذارد.

Rick and MortyRick and Morty

بدون شک برای کسانی که روی فصل هفتم سریال Rick and Morty کار می‌کنند، این برهه زمانی بسیار پر آشوب خواهد بود. استیو لوی، تهیه کننده اجرایی برنامه یادشد، نظر متفاوتی دارد و در مصاحبه‌ای با رسانه لس آنجلس تایمز توضیح داد که کل تیم با هیچ خللی روبه‌رو نیست و کل پروسه همانطور که مدیران می‌خواستند، با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این سریال و برنامه‌های بعدی کمپانی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتابداستان‌های جذاب و خلاقانه
برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاببرترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاب


داستان کامل الن ویک

چرا کوئنتین تارانتینو سریال Justified: City Primeval را کارگردانی نکرد؟ - ویجیاتوچرا کوئنتین تارانتینو سریال Justified: City Primeval را کارگردانی نکرد؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.