تهیه‌کننده Final Fantasy 16 می‌گوید احتمال ساخت DLC بیشتر، مساوی با صفر نیست

با این حال بازیکنان نباید انتظار DLC بیشتری داشته باشند

تهیه‌کننده Final Fantasy 16 می‌گوید احتمال ساخت DLC بیشتر، مساوی با صفر نیست

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده Final Fantasy 16، به تازگی گفته که با وجود اینکه امکان ساخت DLC بیشتری برای بازی وجود دارد، بازیکنان نباید به این زودی‌ها منتظر چیز بیشتری باشند.

<!–

–>

اسکوئر انیکس در حال حاضر برای انتشار دومین بسته الحاقی Final Fantasy 16 تحت عنوان The Rising Tide آماده می‌شود. هنگامی که از یوشیدا پرسیده شد که آیا استودیو علاقه به انتشار DLC بیشتری برای این عنوان است، اگرچه به طور قطعی این احتمال را نفی نکرد، اما گفت که بعید است.

یوشیدا به Game Informer در پاسخ به گفت:

سوال دشواری است. پاسخ صادقانه من این است، «در حال حاضر نمی‌دانم»، اما در عین حال، این احتمال کاملا مساوی با صفر نیست. نمی‌خواهم در حال حاضر هیچ احتمالی را از بین ببرم. دلیل آن این است که ما تلاش و زمان زیادی را صرف ساخت این بازی کردیم و فناوری‌های پیشرفته زیادی را قرار دادیم.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

یوشیدا در ادامه گفت تجربه ساخت Final Fantasy 16 قطعا برای استودیو بسیار مهم بود، زیرا باعث شد تا توسعه‌دهندگان چیزهای زیادی در مورد توسعه یک پروژه سینگل‌پلیر بزرگ قبل از انجام پروژه بعدی یاد بگیرند.

با این حال، خود استودیو ممکن است به جای ساختن DLC بیشتر برای فاینال فانتزی ۱۶، به کار روی یک پروژه جدید، علاقه بیشتری داشته باشد. یوشیدا ادامه داد:

به همین دلیل، توانستیم تجربه‌های زیادی کسب کنیم، آموخته‌های زیادی که احتمالا می‌توانیم آن‌ها را در پروژه یا عنوان بعدی خود اعمال کنیم. بنابراین احساس صادقانه من این است که تیم می‌خواهد چالش جدیدی را انجام دهد و به سمت پروژه‌ای متفاوت حرکت کند – شاید یک بازی کاملا جدید باشد، شاید در شکل کاملا جدیدی از سرگرمی. من احساس می‌کنم در نهایت، نه تنها ممکن است بهترین مسیر برای بازیکنان، بلکه بهترین رویکرد برای ما نیز باشد. اما باز هم تکرار می‌کنم، احتمال وجود محتوای DLC بیشتر برای Final Fantasy 16 صفر نیست.

Final Fantasy 16Final Fantasy 16

Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۳ بر روی پلی استیشن ۵ منتشر شد. این بازی که توسط Creative Business Unit 3 توسعه یافته بود. شایان ذکر است که این استودیو معمولا مشغول توسعه Final Fantasy 14 است، به خصوص که در سال میلادی جاری اکسپنشن Dawntrail منتشر می‌شود.

بسته الحاقی The Rising Tide برای فاینال فانتزی ۱۶ در ماه دسامبر با یک تریلر معرفی شد. این بسته الحاقی بازیکنان را به Mysidia خواهد برد تا با Eikon Leviathan مقابله کنند.


مطلب پیشنهادی:صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیدورهمی این هفته با نینجامون رو از دست ندید!
صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیصندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزی


بهترین داستان های فرعی بازی ها

استودیو مستقل Deviation Games تعطیل شد - ویجیاتواستودیو مستقل Deviation Games تعطیل شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.