تهیه‌کننده سری فاینال فانتزی: زمان ساخت یک Final Fantasy Tactics جدید فرا رسیده

تهیه‌کننده سری فاینال فانتزی: زمان ساخت یک Final Fantasy Tactics جدید فرا رسیده

نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه‌کننده سری فاینال فانتزی – که در بین طرفداران با نام Yoshi-P شناخته می‌شود، می‌گوید «احتمالا زمان آن فرا رسیده تا یک بازی دیگر Final Fantasy Tactics بسازیم».

<!–

–>

یوشی-پی این موضوع را در مصاحبه‌ای با گابریل کاستانیا فاش کرد و گفت که او سری را دقیقا به اندازه طرفداران دوست دارد. او همچنین گفت که پتانسیل داستان‌سرایی را در یک بازی دیگر Tactics می‌بیند، حتی بعد از گذشت این همه زمان.

یوشیدا می‌گوید:

تعداد زیادی از کارکنان روی بازی‌های قبلی مانند Final Fantasy Tactics یا Final Fantasy 12 کار کرده‌اند، بنابراین می‌توانید حس و حال تاکتیک رو لمس کنید زیرا افراد مشابه زیادی در تیم هر دو عنوان حضور دارند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirthدنیای بی‌حد و مرز تخیل ادامه دارد
بررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirthبررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirth

او افزود که از شنیدن پیشنهاد ساخت یک بازی دیگر از Tactics «بسیار خوشحال» است، زیرا خود تیم سازنده طرفدار این بازی‌ها هستند. «ما تاکتیک را نیز دوست داریم. احتمالا زمان آن فرا رسیده که یک تاکتیک جدید بسازیم».

با این حال، انتظار نداشته باشید که Final Fantasy 16 به عنوان الگوی یک بازی جدید Tactics استفاده شود. در کنار یوشی-پی، مایکل کریستپر کوجی فاکس، مدیر بومی‌سازی و تاکئو کوجیرائوکا، کارگردان، فکر نمی‌کنند که جدیدترین بازی فاینال فانتزی الگوی مناسبی باشد.

تهیه‌کننده سری فاینال فانتزی: زمان ساخت یک Final Fantasy Tactics جدید فرا رسیده - ویجیاتوتهیه‌کننده سری فاینال فانتزی: زمان ساخت یک Final Fantasy Tactics جدید فرا رسیده - ویجیاتو

با این حال، مدیران اسکوئر انیکس در نهایت تصمیم می‌گیرند که چنین عنوانی ساخته شود یا خیر. اما با حرف‌های یوشی-پی حداقل طرفداران می‌دانند که در مقطعی از آینده سازندگان دوست دارند قسمت جدیدی از Tactics بسازند. باید منتظر ماند و دید.

در این بین، توسعه‌دهندگان چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن خود دارند، زیرا سری Final Fantasy 7 Remake همچنان ادامه دارد و Final Fantasy 14 همچنان با به‌روزرسانی‌ها پشتیبانی می شود.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

استودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتواستودیو Deck Nine از یک محیط کاری سمی و ناسالم رنج می‌برد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.