تنها یک هفته تا شروع کار تراشه دایمنستی ۸۳۰۰ مدیاتک!

در ادامه عرضه تراشه پرچمدار دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در نظر دارد تا از تراشه‌ای اقتصادی‌تر به نام دایمنستی ۸۳۰۰ رونمایی کند.

مطابق با اخبار به گوش رسیده عرضه این تراشه قرار است در روز سه شنبه مورخ ۲۱ نوامبر معادل با ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت پکن انجام شود. همچنین از دیگر اخبار به گوش رسیده این است که معرفی آن به صورت زنده در Weibo پخش خواهد شد. همچنین در طی اخبار پخش شده از چین به این نتیجه می‌رسیم که ممکن است معماری تراشه مقرون به صرفه ۸۳۰۰ به صورت ۱+۳+۴ با هسته‌های ARMv9 مشابه Dimensity 9300 باشد و تنها سرعت آن کمی کاهش پیدا کرده باشد.

تراشه مقرون به صرفه 8300

در این حین شایعات و اخبار گوشه کنار هم خبر از این می‌دهند که ساختار تراشه ۸۳۰۰ مدیاتک به این صورت است که یک هسته اصلی Cortex-X3 با سرعت معادل با ۲.۸ گیگاهرتز در کنار هسته‌های عملکردی ۳ هسته ای Cortex-A715 با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A510 با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز به کار خود ادامه می‌دهد.

در آخر لازم به ذکر است که (پردازنده گرافیکی)GPU قرار گرفته شده توسط Mali G52 MC6 با فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز مدیریت شود. همچنین تراشه Dimensity 8300 هم احتمالاً در فرآیند N4P4nm TSMC به تولید برسد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.