تمرین بازیگر مشهور ترکیه‌ای برای یادگیری آهنگ به زبان فارسی + ویدیو

دمت اوزدمیر بازیگر، مدل و رقصنده‌ی ترکیه ای، در سریال اسم من فرح نقش زنی ایرانی را بازی می کند. پیش از این در شبکه های اجتماعی ویدیوهایی از فارسی حرف زدن او در پشت صحنه این سریال پربیننده در ترکیه منتشر شده بود. به تازگی ویدیویی از تمرین جدید اوزدمیر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که او را در حال تمرین آهنگی به زبان فارسی نشان می دهد. در این ویدیو که توسط مدیر برنامه‌های دمت اوزدمیر در اینستاگرام منتشر کرده است، این بازیگر مشهور در حال تمرین شعر آهنگ خونه‌ی ما مرجان فرساد است.

پیش از این هم ویدیوهایی از تمرین فارسی حرف زدن این بازیگر ترکیه ای منتشر شده بود که باعث محبوب شدن این بازیگر بین ایرانی ها شد.

اسم من فرح یک مجموعه تلویزیونی درام ترکی است که اولین قسمت آن در ۱ مارس ۲۰۲۳ به کارگردانی Recai Karagöz و نویسندگی Deniz Dargı، Cem Görgeç و Cenk Boğatur پخش شد. این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از سریال تلویزیونی آرژانتینی ۲۰۱۷ La Chica que Limpia می باشد.

داستان سریال اسم من فرح

فرح (دمت اوزدمیر) یک پزشک ایرانی است که برای معالجه پسرش (راستین پاک نهاد) به ترکیه رفته است. فرح تلاش می کند تا زندگی پسرش را نجات دهد. او به طور ناگهانی شاهد یک قتل می شود. این اتفاق زندگی فرح و پسرش را دستخوش اتفاقات بسیاری می کند و او را در بین مافیاهای خطرناک قرار می دهد.

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی

او ناگهان خود را در بازی‌های مافیا می‌بیند. فرح که برای نجات پسرش مجبور می‌شود به عنوان پیشخدمت برای مافیا کار کند، در ابتدا از طاهر که یکی از اعضای مافیاست متنفر است اما بعد عشق بزرگی میان آنها شکل می‌گیرد.

بیوگرافی دمت اوزدمیر

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) بازیگر، مدل و رقصنده‌ی ترکیه ای متولد ۲۶ فوریهٔ ۱۹۹۲ (۷ اسفند ۱۳۷۰) در شهر استانبول به دنیا آمده است. او تا پایان مقطع دبیرستان بیشتر درس نخواند، اما از رقص در موزیک ویدیو شروع کرد تا اینکه سال ۲۰۱۵ در ۲۳ سالگی با سریال بوی توت فرنگی به شهرت رسید.

12 17

پدر و مادر دمت، مهاجر بلغارستانی بودند. او کوچک ترین فرزند خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. دمت اوزدمیر بعد از طلاق پدر و مادرش در ۸ سالگی به همراه مادر و خواهرش به استانبول نقل مکان کرد.

حضور در موزیک ویدیو تا تبلیغات

11 16

همزمان با تحصیل در مدرسه شبانه روزی در مرکز هنری «بنگو» دوره های رقص را گذراند و سال ۲۰۰۹ در ۱۷ سالگی در موزیک ویدیوی مصطفی صندل بسیار دیده شد. او همزمان با حضور در موزیک ویدیو های مختلف سال ۲۰۱۲ مدل تبلیغاتی شرکت هواپیمایی «پگاسوس ایرلاینز» شد که قرارداد مالی خوبی را برایش به ارمغان آورد.

ورود به بازیگری

10 22

سال ۲۰۱۳ در ۲۱ سالگی با بازی در سریال درام «من یک راز به شما میدهم» Sana Bir Sır Vereceğim در نقش آیلین اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شد. او سپس سال ۲۰۱۴ در سریال تاریخی «سعید و شورا» Kurt Seyit ve Şura در نقش آلینا به هنرنمایی پرداخت. سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) در نقش اصلی به شهرت رسید و پس از آن سال ۲۰۱۶ در سریال درام «شماره اتاق ۳۰۹» درخشید. سال ۲۰۱۸ با بازی در سریال کمدی و عاشقانه «عطر عشق» در نقش صنم در کنار بازیگر مطرح ترکی جان یامان به شهرت رسید و جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. او همچنین سال ۲۰۱۹ در سریال «سرنوشت من» در نقش زینب ایفای نقش کرد.

فعالیت سینمایی

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی

سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم «به قولت عمل کن» در نقش دمت اولین بار در پرده سینما حاضر شد سپس سال ۲۰۱۷ در فیلم «تو با کی میرقصی» Sen Kiminle Dans Ediyorsun در نقش آیسل به هنرنمایی پرداخت. او همچنین سال ۲۰۲۲ در فیلم «تاکتیک های عشق» در نقش اصل به کارگردانی امره کاباکوشاک نقش آفرینی کرد.

روابط عاشقانه‌ی دمت اوزدمیر

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی
دمت اوزدمیر و یوسف چیم

دمت اوزدمیر سال ۲۰۱۵ در ۲۳ سالگی با یوسف چیم همبازی ۲۴ ساله اش در سریال «بوی توت فرنگی» وارد رابطه عاشقانه شد اما یکسال بیشتر دوام نیاورد.

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی
دمت اوزدمیر و جان یامان

در سال ۲۰۱۸ که ۲۶ ساله بود با جان یامان همبازی ۲۹ ساله خود در سریال «پرنده سحرخیز» وارد رابطه شد اما رابطشان سال ۲۰۲۰ به جدایی ختم شد. در سال ۲۰۲۰ یک روزنامه نگار بنام (Dubram Ozlerrich) افشاء کرد این زوج در حالی به سمت نامزدی می رفتند که دمت بعد از اینکه مطمن شد جان روابط گذرا را به روابط پایدار ترجیح می دهد به رابطه عاشقانه شان پایان داد

تمرین دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترکیه ای برای خواندن آهنگ فارسی
دمت اوزدمیر و همسرش اوغوزهان کوچ

دمت بعد از جان یامان، رابطه جدید با اوغوزهان کوچ موسیقیدان آغاز کرد و در ۲۸ اوت ۲۰۲۲ در یک مراسم باشکوه در شهر «ساریر» با هم ازدواج کردند

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.