تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت توسط رئیس جمهور

طبق تصمیم ابراهیم رئیسی طی آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی، دستور تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت تا جلسه بعدی شورا اعلام شد.

حدوداً یک ماه قبل رئیس جمهور فرمان تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی را صادر کرد تا به شکایات مردم در رابطه با اینترنت رسیدگی کند. هم‌اکنون اما بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از این دستور، کارگروه مذکور، گزارش ارزیابی خود را طی آخرین نشست شورای عالی فضای مجازی تقدیم رئیس جمهور کرده؛ بااین‌حال جزئیات این گزارش فاش نشده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین گزارش اسپیدتست از اینترنت ایران ؛ تداوم سقوط!

تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت

براساس گزارش این کارگروه، فرآیند صورت بررسی ابعاد مختلف اینترنت از لحاظ فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها هم به اطلاع رئیس جمهور رسید. ظاهراً گزارش مذکور که جزئیات آن هم ارائه نشده، راهکارهایی هم مطرح کرده است.

تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت

تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت

آیت‌الله رئیسی، رئیس شورای‌ عالی فضای مجازی، دستور تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت را تا جلسه بعدی شورا صادر کرد و اعلام کرد که باید جهت اخذ نظرات تکمیلی متخصصان، به تداوم بررسی موضوع پرداخت. افزون‌براین، دستور داده شده که در یک زمان راهکارهای عملیاتی برطرف کردن مشکلات، طراحی و تدوین شود و اجرای اصلاحات از طرف مسئولان ذی‌ربط هم شروع شود.

از طرفی قبل از این هم رئیس سازمان نصر کشور طی پیشنهادی به رئیس جمهور اعلام کرد که به عضویت کارگروه پیگیری کندی اینترنت درآید که گویا با موافقت هم روبرو نشد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تمدید ماموریت کارگروه ارتقای کیفیت اینترنت به دستور رئیس جمهور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.