تمام کردن بازی Assassin’s Creed Mirages حدود ۲۰ ساعت زمان می‌برد

در یک پرسش و پاسخ در سایت Reddit، یکی از سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage گفت که مدت‌زمان مورد نیاز برای تمام کردن این اثر به اندازه نسخه‌های اول از این فرنچایز است. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

مدت زمان به پایان رساندن اساسین کرید میراج

بازی Assassin’s Creed Mirage نسبت به دیگر نسخه‌های اخیر این مجموعه گیم‌پلی کوتاه‌تری دارد و گیمرها با صرف حدود ۲۰ ساعت می‌توانند مراحل داستانی را به پایان برسانند. این نسخه به عنوان اثری معرفی شد که قرار است فرنچایز را تا حدودی به ریشه‌های‌اش بازگرداند و تمرکز بیشتری روی بخش مخفی‌کاری داشته باشد. حال یکی از اعضای تیم سازنده در بخش پرسش و پاسخ سایت ردیت گفته که این اثر از نظر مدت‌زمان گیم‌پلی نیز مشابه چند نسخه اول مجموعه است.

در سال‌های اخیر بسیاری از طرفداران فرنچایز به یوبی‌سافت (Ubisoft) نسبت به رویکردش در رابطه با مجموعه اساسینز کرید انتقاد می‌کردند. این شرکت از بازی Assassin’s Creed Origins به بعد به سوی نقش‌آفرینی (RPG) این فرنچایز حرکت کرد و نقشه بازی‌ها را گسترش داد و از ریشه‌های‌اش فاصله گرفت. نسخه‌های اخیر پر از مراحل جانبی بودند و تکمیل کردن کل آن‌ها گاها بالغ بر ۶۰ ساعت زمان می‌برد. اما به نظر می‌رسد حالا یوبی‌سافت کمی با طرفداران مجموعه راه آمده و قرار است بازی Assassin’s Creed Mirage را با رویکردی مشابه نسخه‌های اول ارائه دهد.

سارا بولیو (Sarah Beaulieu)، کارگردان روایی بازی Assassin’s Creed Mirage، در این رابطه گفت: «از نظر مدت‌زمان بازی، این اثر به نسخه‌های اول اساسینز کرید نزدیک‌تر است.» با این که گفته‌ای بولیو واضح نیست، اما مدت‌زمان تقریبی را برای‌مان مشخص می‌کند. این گفته‌ی کارگردان روایی بازی نشان می‌دهد که مدت‌زمان گیم‌پلی حداقل ۱۵ ساعت بوده و از ۳۰ ساعت هم بیشتر نخواهد بود. به طور کلی باید گفت که شاید برای تکمیل کردن تمام مراحل اصلی و جانبی نیاز باشد ۲۰ تا ۲۵ ساعت این اثر را تجربه کنید.

تمام کردن بازی Assassin's Creed Mirages حدود 20 ساعت زمان می‌برد

البته با توجه به این که مجموعه اساسینز کرید معمولا دست گیمرها را برای انتخاب روش‌های مختلف برای تکمیل ماموریت‌ها باز می‌گذارد، احتمالا مدت‌زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی برای هر گیمر نسبت به گیمر دیگر متفاوت خواهد بود. حتی در اولین نسخه از این فرنچایز هم رفتن به سراغ تمام مراحل جانبی مدت‌زمان گیم‌پلی را تا بیش از ۲۰ ساعت افزایش می‌داد. اگر از افرادی باشید که بازی‌ها را پیش از ۱۰۰ درصد کردن کنار نمی‌گذارید، باید انتظار صرف زمان بیشتری را داشته باشید. در سال‌های اخیر بازی‌سازان آثار خود را جوری می‌سازند که گیمر باید معمولا بیش از ۶۰ ساعت برای تکمیل کردن‌شان وقت بگذارد. اثری نظیر بازی Assassin’s Creed Mirage در میان این همه اثر با گیم‌پلی طولانی می‌تواند یک نعمت باشد.

علاوه بر این، اعلام شده که تیم سازنده بازی برنامه‌ای برای انتشار DLC یا محتوای اضافی ندارد. با این که این اتفاق برای یک اثر از یوبی‌سافت عجیب به نظر می‌رسد، ما در این مورد خاص یعنی بازی اساسینز کرید میراژ، شاید مسئله چندان هم تعجب‌برانگیز نباشد. چرا که خود این بازی در واقع یک DLC بود که یوبی‌سافت قصد داشت آن را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla عرضه کند. اما توسعه آن به قدری پیش رفت که سازندگان تصمیم گرفتند آن را به یک بازی مستقل تبدیل کنند. در نتیجه عدم ساخت DLC برای اثری خود قرار بود DLC باشد چندان عجیب نیست. مخصوصا با توجه به این که این اثر قرار است مجموعه را به ریشه‌های‌اش بازگرداند. بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۲ اکتبر) عرضه شود.

این بود جدیدترین اخبار درباره بازی Assassin’s Creed Mirage. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید این اثر دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

جدیدترین و قدرتمندترین لپ تاپ های برند Asus را اینجا معرفی کردیم.

بهترین لپ تاپ ایسوس

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.