تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد

رییس دانشگاه تهران گفت: ضمن اعلام حمایت از نیروی نظامی فعال در عملیات شب گذشته اعلام می‌کنم تمام ظرفیت‌های عملیاتی خود را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد.

به گزارش سیناپرس، تجمع اساتید و دانشجویان امروز پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در مقابل مزار شهدای دانشگاه تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه آزاد و نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم شرکت کنندگان ضمن حمایت از مردم فلسطین با شعار با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» از اقدام شب گذشته سپاه پاسداران حمایت کردند.

در این مراسم سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران ضمن تبریک پیروزهایی جبهه مقاومت و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شب گذشته شاهد اتفاقا مبارکی در منطقه بودیم که باعث شادی و احساس غرور  مسلمانان جهان شد، همانطور که در رسانه ها مشاهده کردید در اقصی نقاط کشورهای منطقه و محور مقاومت شاهد شادی وصف ناپذیر بودیم.

رییس دانشگاه تهران بیان کرد: کودکان و زنان مسلمان غزه در پی هجوم بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس ضربات سنگینی را متحمل شدند، این اتفاق غرور انگیز تاییدی بر سخنان سیدحسن نصرالله بود که بارها از تعبیر خانه عنکبوت برای رژیم صهیونیستی استفاده می کرد. بنا به به اعتراف رسانه های غربی شب گذشته شاهد عملیات ترکیبی و متنوع نظامی بودیم که در نوع خود منحصر به فرد بود.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم به فرزندان ایران حاجی زاده ها و سلامی‌ها بنده از طرف نهاد آموزش عالی کشور به  همه افرادی که در این عملیات نقش داشتند، ضمن اعلام حمایت از نیروی نظامی فعال در عملیات شب گذشته اعلام می‌کنم تمام ظرفیت های عملیاتی خود را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد.

مقیمی بیان کرد: امیدوارم اساتید عزیز و بزرگ طرح‌های خود را برای تکمیل جبهه پرافتخار ارائه دهند و عبور موشک‌های ایرانی از گنبد آهنین و نشان ار  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی دارد، شب گذشته رزمندگان اسلام نشان دادند که این گنبد آهنین در مقابل توان جوانان اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

به گفته وی؛ باید یادی کنیم از سردار تهرانی مقدم با لقب پدر موشکی ایران و همه شهدایی که جان خود را در آرمان شهدای انقلاب حفظ کردند و کسانی که مراحل تکامل موشکی ایران را تکمیل کردند، شایسته تقدیر هستند.

وی گفت: امروز شاهد مقاومت جبهه مقاومت در یمن و دیگر نقطه‌های محور مقاومت بودیم، انشالا به حول و قوه الهی جبهه مقاومت پیروز این میدان بزرگ خواهد بود.

نوشته تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.