تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند

تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند

Garry’s Mod یکی از بازی های بسیار مهم در تاریخچه استیم محسوب می‌شود که میزان زیادی از محتوای آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود. 

<!–

–>

Garry’s Mod این بازی سندباکس، یک ابزار مادینگ، یک بازی کو-آپ، یک بازی شوتر اول شخصی و خیلی‌ چیزهای دیگر است. این آزادی عمل باعث شده که کاربران محتوای زیادی از جمله شخصیت‌های انحصاری دیگر پلتفرم‌ها را به این بازی بیاروند، با این وجود نینتندو با انجام چنین کار مشکلاتی بسیار اساسی دارد. 


مطلب پیشنهادی:چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]قدرت جذاب شبیه‌سازها
چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار [تماشا کنید]

استودیو Facepunch پستی در ورکشاپ استیم منتشر کرده و اعلام کرد که تمام محتوای مربوط به نینتندو را باید از بازی Garry’s Mod پاک کند. استودیو در این بیانیه برخوردی کاملا محترمانه با نینتندو دارد و ذکر کرده که این شرکت اختیار و کنترل دارایی‌های خودش را دارد، با این وجود Facepunch کار سختی برای پاک کردن تمامی آیتم‌‌های مربوط به نینتندو دارد. 

بازی Garry’s Mod بازی Garry’s Mod

Garry’s Mod از سال ۲۰۰۶ کار خودش را در استیم آغاز کرد و نزدیک به ۲۰ سال از که محتوای مربوط به نینتندو در آن آپلود می‌شود. به همین خاطر استودیو فیس‌پانچ در بیانیه خود از طرفداران خواسته که در انجام این پاکسازی به آن‌ها کمک کنند. همچنین باید اشاره کنیم که سایت کوتاکو نیز حذف یک سری از آیتم‌های مربوط به نینتندو از این بازی را تایید کرده است. 

باید اشاره کنیم که فیس‌پانچ از سال ۲۰۱۵ روی دنباله‌ای برای این بازی Garry’s Mod کار می‌کند که S&box نام دارد.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟


بررسی بازی استلار بلید

تمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتوتمامی آیتم‌های مربوط به نینتندو باید از بازی Garry’s Mod حذف شوند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.