تماشا کنید: یک بازی جدید برای کنسول قدیمی NES در راه است!

استودیو Meta Cat در اقدامی غافلگیرکننده خبر ساخت یک بازی جدید برای کنسول قدیمی NES را اعلام کرد. کنسول NES یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین کنسول‌های شرکت «نینتندو» (Nintendo) به شمار می‌آید که گیمرها خاطرات خوبی با این دستگاه دارند. برای مطالعه ادامه خبر بازی جدید NES همراه ما باشید.

کنسول NES ابتدا در سال ۱۹۸۳ روانه بازار و تا سال ۱۹۹۵ موفق شد حدود ۶۱ میلیون دستگاه در سرتاسر جهان فروش داشته باشد. تقریباً ۳۰ سال از خروج این کنسول از صنعت گیمینگ گذشته است؛ اما توسعه‌دهنده Meta Cat Studios بازی جدیدی را برای این کنسول نوستالژیک معرفی کرده است.

معرفی بازی Flap Happy؛ اثری روگ لایک برای کنسول نوستالژیک NES

این استودیو به‌تازگی اعلام کرده که کارزار Kickstarter آن‌ها برای توسعه بازی Flap Happy تقریباً به سطح موردنظر رسیده است. استودیو «متا کت» عنوان Flap Happy را نخستین بازی مبتنی بر گیم پلی «روگ لایک» (Roguelike) و پلتفرمر ۸ بیتی جهان توصیف می‌کند.

بازی جدید برای کنسول NES

این بازی تعجب‌برانگیز شامل چالش‌های زیاد، جمع کردن آیتم، پلتفرمینگ و دشمنان متنوعی می‌شود که بازیکنان باید از آن‌ها دوری کنند. استودیو سازنده اعلام کرده که بازی مذکور دارای بیش از ۹۰۰ مرحله و چندین کاراکتر پرنده خواهد بود. شما می‌توانید تریلر بازی Flap Happy را در در پایین صفحه تماشا کنید:

گفتنی است نسخه دمو بازی Flap Happy هم‌اکنون روی پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترس است؛ اما استودیو Meta Cat می‌خواهد بازی خود را هرطور شده روی کارتریج کنسول NES عرضه کند. شایان ذکر است بازی Flap Happy همچنین روی کنسول Game Boy هم پورت می‌شود؛ اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. نظر شما درباره احیای کنسول‌های کلاسیک گیمینگ چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.