تماشا کنید: ویدیو ریمستر غیر رسمی بازی GTA San Andreas با موتور Unreal Engine 5 منتشر شد

طبق جدیدترین گزارش، دو تریلر غیر رسمی از گیم پلی ریمستر بازی GTA San Andreas منتشر شد. گفتنی است این ریمستر فن‌مید با موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) ساخته شده است.

ریمستر غیر رسمی بازی GTA San Andreas توسط تعدادی ماد و آپدیت ماشین‌های متنوع از تیم Flame per Second طراحی شده است. این ریمستر استایل اصلی بازی را حفظ کرده و بخش‌های را بهبود داده است. اگرچه این ریمستر فن‌مید از نظر بصری پیشگامانه نیست؛ اما روح نسخه اصلی را به خوبی به تصویر می‌کشد و میزان اشتیاقی را به بازی نشان می‌دهد که در هیچ کجای ریمستر رسمی دیده نمی‌شود. شما می‌توانید تریلر اول ریمستر غیر رسمی بازی San Andreas در پایین تماشا کنید:

گیم پلی ریمستر فن‌مید بازی GTA San Andreas

شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) در سال ۲۰۲۱ سه‌گانه ریمستر کلاسیک GTA را برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه کرد. این ریمستر شامل بازی‌های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas بود. پکیج GTA Trilogy – The Definitive Edition در زمان انتشار از مشکلات شدید فنی و گرافیکی رنج می‌برد؛ البته به لطف آپدیت‌ها و پچ‌ها این مشکلات تا حدودی رفع شده است.

ریمستر بازی GTA San Andreas

اکنون شرکت Rockstar مشغول توسعه بازی Grand Theft Auto VI است. این بازی بالاخره در آذر سال گذشته به طور رسمی معرفی شد و احتمالاً برای انتشار در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود. گروهی از مادسازان همچنین تلاش می‌کنند با کمک قابلیت RTX Remix نسخه‌های اصلی سری کلاسیک GTA را با گرافیک جدید و بهبودیافته روی PC اجرا کنند. بازی مورد انتظار GTA VI ابتدا برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلر دوم ریمستر فن‌مید بازی «سن آندریاس» را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.