تماشا کنید: ویدیو بازگشایی قطعات کنسول PS5 Slim منتشر شد

کاربری در پلتفرم «یوتیوب» (YouTube) اولین ویدیو از بازگشایی قطعات کنسول جدید «پلی استیشن ۵ اسلیم» (PlayStation 5 Slim) را منتشر کرد. این کاربر در ویدیو خود به مقایسه اندازه بدنه دو مدل، قطعات درون کنسول، منبع حرارتی، مصرف انرژی و سایر موارد مهم PS5 Slim نیز می‌پردازد.

چند روز پیش ما مطلع شدیم که شرکت «سونی» (Sony) اولین تصاویر از کنسول جدید PS5 Slim را در اینترنت منتشر کرده است. این تصاویر پورت‌های کنسول، پنل‌های کناری هیبردی مات/براق با ظاهری نسبتاً ارزان را به نمایش می‌گذاشت. اکنون به لطف یوتیوبر Dave2D، نخستین ویدیو واقعی از مدل سخت‌افزاری کنسول PS5 Slim در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

ویدیو بازگشایی و معرفی مشخصات فنی کنسول PS5 Slim

این یوتیوبر در ویدیو خود مدل کنونی PS5 را با مدل PS5 Slim مقایسه می‌کند و تفاوت آشکار از اندازه بیرونی و درونی دو مدل مذکور را نشان می‌دهد. جالب اینجاست این ویدیو دمای هر دو مدل را به دنبال یک تمرکز تنش هشت‌ساعته مقایسه می‌کند. در نتیجه، دمای مدل PS5 Slim بین ۶۲ تا ۶۴ و دمای مدل فعلی PS5 بین ۶۰ تا ۶۳ است. یوتیوبر DaveD2 همچنین مصرف انرژی مدل PS5 Slim را هم اندازه گیری کرده است. او اعلام می‌کند که مصرف انرژی این کنسول جدید در زمان اجرای بازی‌هایی چون Death Stranding، Spider-Man 2 و Astro’s Playroom تاحدودی بالا خواهد بود. به‌علاوه، ویدیو مذکور نحوه وصل و جداسازی دیسک‌درایو حمل‌شدنی PS5 Slim را هم نشان می‌دهد.

بازگشایی کنسول PS5 Slim

کاربران نباید انتظار بررسی عمیق و به‌نوعی خراب کردن کنسول PS5 Slim را در این ویدیو داشته باشند. به نظر می‌رسد Dave2D اولین فردی باشد که ویدیو بازگشایی کنسول PS5 Slim را در YouTube منتشر کرده است. گفتنی است مدل PS5 Slim در اواخر ماه نوامبر روانه بازار می‌شود. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند باندل Spider-Man 2 مدل PS5 Slim را پیش‌خرید نمایند. شما می‌توانید در پایین صفحه، ویدیو مربوطه را تماشا کرده و همچنین بخشی از مشخصات فنی و ظاهری کنسول PS5 Slim را مطالعه فرمایید:

  • CPU: پردازنده AMD Zen 2 کاستوم شده با ۸ هسته و ۱۶ رشته پردازشی با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز
  • GPU: پردازشگر گرافیکی AMD RDNA 2 که توان پردازشی ۱۰.۳ ترافلاپسی دارد (بهره‌گیری از شتاب Ray-Tracing)
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت رم از نوع GDDR6 – یک ترابایت حافظه SSD که ۱۷۵ گیگابایت بیشتر از نسخه عادی است
  • خروجی تصویر ۴K‌، ۸K، VRR و TVs با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی
  • دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت اترنت ۱۰ گیگابیتی و پورت HDMI
  • اتصال WiFi نسخه ۶

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.