تماشا کنید: ویدیویی از بازی کنسل شده Daredevil برای کنسول PS2 فاش شد

به‌تازگی ویدیویی از نسخه PS2 بازی کنسل شده Daredevil در فضای مجازی منتشر شده است که گویا قرار بود در سال ۲۰۰۴ روانه بازار شود اما با مخالفت شرکت «مارول» (Marvel) همراه شد. نام کامل این بازی Daredevil: The Man ٌWithout Fear بوده است.

بازی Daredevil: The Man Without Fear در سال ۲۰۰۴ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۲» (PlayStation 2)، «ایکس باکس» (Xbox) و پلتفرم PC در دست ساخت بود اما در نهایت به دلیل عدم رضایت شرکت Marvel از محصول کنسل شد. اما اکنون، نسخه تقریباً کامل و آزمایشی بازی از طریق وب‌سایت Hidden Palace قابل دسترس است که بازیکنان می‌توانند آن را از طریق شبیه‌ساز کنسول PS2 روی کامپیوتر اجرا و بازی کنند.

به نقل از وب‌سایت history of the game، بازی Daredevil: The Man Without Fear قرار بود یک داستان جدیدی را روایت کند که در آن ابرشرور Kingpin کشته شده و منجر به درگیری میان گروه‌های تبهکاری برای کنترل شهر شده است. گفتنی است بازیکنان در این عنوان کنترل شخصیت Daredevil را برعهده می‌گیرند که باید با تبهکاران مبارزه و از ویژگی Shadow Worlds برای مشاهده منابع گرمایی استفاده کنند.

بازی کنسل شده Daredevil

چرا بازی Daredevil: The Man Without Fear کنسل شد؟

بازی Daredevil قرار بود با بودجه بسیار متوسط ساخته شود اما پس از اعلام ساخت فیلم‌سینمایی Daredevil توسط شرکت «سونی پیکچرز» (Sony Pictures)، بودجه توسعه به طرز قابل‌توجهی افزایش یافت. ادعا می‌شود که سونی می‌خواست این بازی دارای سیستم مبارزه‌ای beat’em up و مکانیک grinding شبیه به سری بازی‌های Tony Hawk باشد، چیزی که استودیو توسعه‌دهنده ۵۰۰۰Ft با اکراه اضافه کرد.

با این حال، طبق گزارش‌ها، به دلیل مخالفت شرکت Marvel از تغییرات سونی در گیم پلی بازی، از انتشار جهانی Daredevil: The Man Without Fear خودداری کرد. در مجموع، بازی Daredevil کنسل شد و تنها یک بازی مستقل از این ابرقهرمان برای کنسول Game Boy Advanced عرضه شده است. دردویل یک ابرقهرمان بسیار محبوب است و با توجه به برنامه‌های مارول برای حضور پررنگ‌تر در صنعت گیمینگ، شاید در آینده یک بازی کامل نیز برای Daredevil ساخته شود. شما می‌توانید ویدیو بازی کنسل شده Daredevil را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.