تماشا کنید: نمونه عکس های دوربین اوپو فایند X7 اولترا منتشر شد

gsmarena 001 1 2

قرار است اوپو در ۸ ژانویه سری گوشی‌های Find X7 را معرفی کند اما پیش از رونمایی، این شرکت نمونه عکس های دوربین اوپو فایند X7 اولترا را در وبیو به اشتراک گذاشت.

برای اولین بار، اوپو قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار با پسوند اولترا به سری Find X خود اضافه کند. این شرکت قول داده که این گوشی پرچم‌دار خود را به دوربین‌های قدرتمندی مجهز کند و با توجه به تصاویر دوربین اوپو فایند X7 اولترا که از یکی از دوربین‌های تله‌فوتو آن گرفته شده، به نظر می‌رسد این شرکت به قول خود عمل کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه عکس های دوربین اوپو فایند X7 اولترا را ببینید

با توجه به نمونه‌های به اشتراک گذاشته شده نمی‌توان منکر شد که دوبین‌های معرکه‌ی Find X7 اولترا می‌تواند آن را به یکی از بهترین گوشی‌های دوربین پرچمدار سال بدل کند.

این برند چهار تصویر را در وبیو منتشر کرده که در حالت پرتره گرفته شده‌اند و به خوبی می‌توان متوجه رنگ‌های طبیعی عکس، جزئیات واضح و پس‌زمینه‌ محو آن شد.

البته این تصاویر به دلیل اینکه در یک رسانه اجتماعی آپلود شده‌اند و فشرده‌سازی بالایی روی آن‌ها اعمال شده است، کمی غیرواقعی جلوه می‌کنند. با این حال، علیرغم وجود موهای پراکنده سوژه، در این تصاویر پس زمینه به‌طرز تحسین‌برانگیزی محو شده است.

این عکس‌ها با لنز شورت تله‌فوتو با توجه به فاصله کانونی ۶۵ میلی‌متری گرفته شده‌اند. احتمالا Find X7 Ultra شامل دو دوربین پریسکوپی همراه با دوربینی است که توانایی ضبط همه چیز در فاصله کانونی ۱۴-۱۳۵ میلی‌متری را دارد.

نمی‌توان منکر این شد که فایند ایکس ۷ اولترا نسبت به Find X6 Pro پیشرفت چشم‌گیری کرده است. شایان ذکر است که فایند ایکس ۶ پرو هم همچنان یکی از بهترین دوربین‌ها را بین گوشی‌های هم‌رده خود دارد اما متاسفانه به صورت جهانی عرضه نشد. امیدواریم که پرچم‌دار جدید اوپو حداقل به‌صورت جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عکس های دوربین اوپو فایند X7 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.