تماشا کنید: مقایسه پورت سوییچ و PS4 بازی Red Dead Redemption با نسخه PS3

بازی «رد دد ریدمپشن» (Red Dead Redemption) هم‌اکنون برای کنسول‌های «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) به صورت دیجیتال قابل دریافت است. کانال یوتیوب ElAnalistaDebits به‌تازگی ویدیو مقایسه‌ای از پورت سوییچ و PS4 بازی RDR با نسخه نسل هفتمی PS3 آن منتشر کرده است.

در اوایل ماه آگوست، شایعاتی مبنی بر توسعه نسخه ریمستر بازی Red Dead Redemption منتشر شد اما شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) تنها تایید کرد بازی Red Dead 1 بدون هیچ تغییر گسترده‌ای برای کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch عرضه می‌شود. می‌توان گفت این نسخه تنها شامل بهبود وضعیت بصری و گرافیکی نسخه PS3 و X360 بازی Red Dead Redemption می‌شود.

در همین حال، کانال یوتیوب ElAnalistaDebits اولین ویدیو از مقایسه پورت سوییچ و PS4 بازی Red Dead Redemption با نسخه PS3 آن را به اشتراک گذاشته است. این بازی روی کنسول سوییچ با رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه و در نسخه قابل‌حمل کنسول مذکور با رزولوشن ۷۲۰p با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. کیفیت نسخه Switch بازی Red Dead تفاوت آشکاری با نسخه PS4 ندارد، چراکه نسخه PS4 این بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

پورت سوییچ و PS4 بازی Red Dead

تفاوت پورت سوییچ با PS4 بازی Red Dead Redemption

نکته قابل‌توجه این‌جاست نسخه PS3 بازی مزبور با رزولوشن ۶۴۰p با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شده است. در مقایسه پورت سوییچ با نسخه PS4 بازی Red Dead Redemption می‌توان گفت نسخه PS4 از فناوری‌های anti-aliasing (فیلتر تصحیح فرکانس) و anisotropic filtering (فیلتر ناهمسانگرد) نسبت به پورت سوییچ برخوردار است و همچنین از فناوری AMD FSR2 بهره می‌برد. بااین‌حال این یوتیوبر بدین نتیجه رسیده است که پورت سوییچ رد دد ریدمپشن همچنان یک جواهر ارزشمند برای دارندگان این کنسول محسوب می‌شود.

سرعت بارگذاری (loading times) نسخه سوییچ بازی Red Dead Redemption نسبت به نسخه PS3 سریع‌تر شده است، این در حالی است که سرعت بارگذاری در نسخه PS3 سه‌برابر کندتر از نسخه سوییچ این بازی تلقی می‌شود. نسخه فیزیکی بازی Red Dead Redemption برای عرضه در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه) برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید ویدیو مقایسه پورت سوییچ و PS4 بازی Red Dead با نسخه PS3 این بازی را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.