تماشا کنید: سامسونگ آینده صنعت تلویزیون را به‌ نمایش گذاشت

samsung miceo led tv ifa 23 one 64f5ad5324705f33014a643f

سامسونگ الکترونیکس از چند سال پیش توسعه‌ی Micro LED را شروع کرده است و اکنون قصد دارد با تمرکز جدی‌تر روی این فناوری، بازار تلویزیون‌های رده‌بالا را بیش از پیش اختیار بگیرد. حتی همین حالا نیز شماری از بهترین تلویزیون های هوشمند بازار را سامسونگ می‌سازد.

چانگ کنگ‌ایل، قائم‌مقام و رهبر گروه برنامه‌ریزان آینده‌ی کسب‌و‌کار نمایشگر سامسونگ، در حاشیه‌ی نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ به خبرنگار کوریا تایمز گفت: «ما میکرو ال‌ای‌دی را به‌عنوان پنل نمایشگر استراتژیک آینده‌مان می‌بینیم. ما معتقدیم که میکرو ال‌ای‌دی بهترین راهکار برای نمایشگرها است و بسیاری از کمبودها و محدودیت‌های موجود در پنل‌های امروزی را رفع می‌کند.»

نمایشگر میکرو LED سامسونگ به‌لطف «۲۵ میلیون چراغ LED در ابعاد میکرومتر که نور و رنگ تولید می‌کنند» می‌تواند کیفیت سطح‌بالا و تجربه‌ی بصری غوطه‌ورکننده ارائه دهد. به ادعای سامسونگ، پنل‌های میکرو LED «عمق و سرزندگی رنگ تحسین‌برانگیزی دارند و وضوح و کنتراست آن‌ها بیشتر از پنل‌های امروزی است.»

سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ مدل‌های آزمایشی تلویزیون میکرو LED خود را در ابعاد ۷۶ اینچ، ۸۹ اینچ، ۱۱۴ اینچ و ۱۴۰ اینچ به‌نمایش گذاشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.