تماشا کنید: حالت جدید دونفره Mario vs. Donkey Kong به نمایش در آمد

شرکت «نینتندو» (Nintendo) به‌تازگی ویدیوی جدیدی از بازی Mario vs. Donkey Kong منتشر کرده است که در آن حالت جدید «دونفره» یا «کوآپ» (Co-op) را به نمایش می‌گذارد. نسخه ریمیک این بازی قرار است در ماه آینده برای کنسول «سوییچ» (Switch) عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری VGC، تریلر جدید بازی Mario vs. Donkey Kong نشان می‌دهد که حالت کوآپ به بازیکن دوم اجازه می‌دهد تا «تاد» (Toad) را کنترل کند و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر پازل‌های پلتفرمینگ را حل نمایند.

ریمیک Mario vs. Donkey Kong که بر اساس نسخه اصلی سال ۲۰۰۴ برای کنسول نوستالژیک «گیم بوی ادونس» (Game Boy Advance) ساخته شده، یک اثر پلتفرمر ۲ بعدی است که برای عرضه در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) آماده می‌شود.

ویژگی‌های نسخه ریمیک بازی Mario vs. Donkey Kong

گفتنی است بخش‌های جدید نسخه ریمیک شامل Merry Mini-Land و Slippery Summit می‌شوند. «نینتندو» می‌گوید «دشمنان جدید و تم‌های مراحل با مکانیک‌های متمایز در این دو دنیا وجود دارند».

حالت دونفره Mario vs. Donkey Kong

بازیکنان می‌توانند در حین انجام بازی، مراحل Plus و Expert و همچنین قابلیت Time Attack را باز کنند. یک درجه سختی جدید Casual نیز به ریمیک اضافه شده که چالش را برای بازیکنان تازه‌کار کاهش می‌دهد. اثر Mario vs. Donkey Kong در اصل جانشین معنوی Donkey Kong محصول سال ۱۹۹۴ برای کنسول Game Boy بود که در آن ماریو می‌توانست حرکات جدیدی انجام دهد.

با وجود اینکه ما داریم به پایان عمر کنسول «نینتندو سوییچ» نزدیک می‌شویم، این شرکت همچنان به دنبال عرضه بازی‌های جدید برای کنسول مذکور است که یکی از آن‌ها Mario Vs. Donkey Kong خواهد بود. این سری کار خودش را در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و یک دنباله نیز از آن در سال ۲۰۰۶ برای کنسول دستی DS عرضه شد. آخرین نسخه از بازی جدید «ماریو علیه دانکی کونگ» هم در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. شما می‌توانید تریلر حالت دونفره بازی Mario vs. Monkey Donk را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.