تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی SAND LAND منتشر شد

استودیو توسعه‌دهنده ILCA به طور رسمی از تریلر گیم پلی بازی SAND LAND رونمایی کرد. این بازی در آوریل سال جاری برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین گزارش، اولین تریلر گیم پلی رسمی از بازی نقش‌آفرینی SAND LAND منتشر شد. این تریلر جزئیات مهمی از ویژگی‌های برجسته این بازی نقش‌آفرینی جدید را نشان می‌دهد. بازیکنان در عنوان SAND LAND وارد یک دنیای بیابانی می‌شوند که هم انسان‌ها و هم شیاطین از کمبود شدید آب رنج می‌برند. بازیکنان می‌توانند کنترل شخصیت‌های «شاهزاده شیطان» (Fiend Prince)، «بلزباب» (Bleezebub)، «کلانتر رائو» (Sheriff Rao) و «دزد شیطان» (demon Thief) برعهده بگیرند.

بازیکنان می‌توانند از درایت و تخیل خود برای توسعه تانک‌ها و سایر وسایل نقلیه برای ماجراجویی استفاده کنند. گفتنی است قطعات و ابزارهای متعددی برای ادغام و ساخت یک دستگاه واحد در بازی مذکور وجود دارد. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند پایگاه عملیاتی خود را با کمک همکاران و دوستان در یک شهر پر رونق ایجاد کنند.

تریلر بازی SAND LAND

تریلر بازی SAND LAND؛ تاریخ عرضه بازی ساخته‌شده آریکا توریاما

بازی SAND LAND (اثر آریکا توریاما) از طراحی هنری زیبایی برخوردار است و به طور ویژه از موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) استفاده می‌کند. البته مشخص نیست که آیا بازی SAND LAND از قابلیت‌های گرافیکی Nanite یا Lumen پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. همچنین شک و تردیدهایی مبنی بر عدم پشتیبانی از قابلیت «ردیابی پرتو نور» (Ray-Tracing) هم وجود دارد.

ناشر «بندای نامکو» (Bandai Namco) بازی SAND LAND را برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) عرضه می‌شود.

شایان ذکر است نسخه PC بازی SAND LAND از قفل امنیتی «دنوو» (Denuvo) پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی SAND LAND را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.