تماشا کنید: تریلر فن‌مید بازی Toy Story 2 Remake با موتور آنریل ۵

در سال ۱۹۹۹، شرکت «اکتیویژن» (Activision) بازی Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue را برای کنسول‌های «پلی استیشن ۱» (PlayStation One)، «نینتندو ۶۴» (Nintendo 64) و پلتفرم PC عرضه کرد. اکنون، «جیمز بوشنال» (James Bushnall) با گذراندن بیش از ۲۰۰ ساعت کار، ریمیک این بازی را با موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) ساخته است.

این پروژه فن‌مید شامل برخی از محیط‌ها و به همراه عناصر گیم پلی بازی اصلی می‌شود. به عنوان مثال، شخصیت «بازلایتیر» (Buzz) می‌تواند بپرد، بخزد و اجسام را هل دهد. گفتنی است پروژه ریمیک بازی Toy Story 2 دارای برخی از المان‌های پلتفرمینگ است و نقشه بازی هم توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» بازسازی شده است.

بازی Toy Story 2 Remake

آیا امکان دانلود بازی Toy Story 2 Remake وجود دارد؟

لازم به ذکر است که پروژه فن‌مید Toy Story 2 Remake در حال گذراندن مراحل آزمایشی توسعه است. این نسخه هنوز از مشکلات گرافیکی و عناصر پولیش‌نشده رنج می‌برد. بعضی از انیمیشن‌ها هنوز نیاز به کار دارند. به نظر می‌رسد «جیمز بوشنال» توانایی لازم برای بهبود تمامی مشکلات در نسخه کامل ریمیک بازی Toy Story 2 را دارد.

متاسفانه هنوز لینک دانلود نسخه آزمایشی Toy Story 2 Remake به اشتراک گذاشته نشده است. پروژه فوق‌الذکر در حال حاضر در قالب یک «طرح» معرفی شده است و سازنده وعده می‌دهد که اطلاعات بیشتری از آن در تاریخ ۱۰ آوریل منتشر می‌کند. بسیاری از مادسازان خوش‌ذوق توانسته‌اند با کمک موتور Unreal Engine 5، برخی از بازی‌های کلاسیک را بازسازی کنند؛ از بازسازی‌های فن‌مید پرطرفدار می‌توان به Need For Speed: Carbon، GTA 4، Resident Evil 1، Silent Hill 3 و Skyrim اشاره کرد.

شما می‌توانید تریلر فن‌مید بازی Toy Story 2 Remake را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.