تماشا کنید: تریلر سینماتیک از بازی Delta Force: Hawk Ops منتشر شد

استودیو‌های Level Infinite و TiMi Studio Group به‌تازگی تریلر سینماتیک از بازی شوتر Delta Force: Hawk Ops منتشر کردند. این بازی شوتر چندنفره قرار است در تاریخ نامعلوم و به صورت رایگان برای کنسول‌ها و پلتفرم PC روانه بازار شود.

بالاخره بعد از مدت‌ها سکوت، تریلر جدیدی از ریبوت سری «دلتا فورس» (Delta Force) منتشر شد. البته این تریلر جدید به صورت سینماتیک بوده و جزئیاتی از گیم پلی اصلی بازی را به نمایش نمی‌گذارد، موردی که طرفداران قدیمی سری را ناامید کرده است.

بازی Delta Force: Hawk Ops قرار است روح سری کلاسیک «دلتا فورس» را با تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری نسل کنونی گیمینگ ادغام کند. البته این چیزی است که سازندگان به طرفداران وعده داده‌اند. گفتنی است بازی مذکور همچنین برای گوشی‌های هوشمند هم منتشر می‌شود.

داستان بازی Delta Force: Hawk Ops در سال ۲۰۳۵ رخ می‌دهد؛ در حالی که جهان از یک سری تحولات ژئوپلیتیکی به هیجان می‌آید، نسل جدیدی از «دلتا فورس» برای پاسخ به این چالش برمی‌خیزد.

تریلر سینماتیک Delta Force

تریلر سینماتیک بازی دلتافورس؛ پلتفرم‌های مقصد عنوان Hawk Ops

متاسفانه، تریلر معرفی بازی Delta Force: Hawk Ops در زمان انتشار مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. بسیاری این بازی را کپی ناشیانه‌ای از سری عناوین Call of Duty قلمداد می‌کنند که تنها بخش مختصری از بازی قدیمی Black Hawk Down را تاثیر گرفته است. استودیو TiMi Studio Group هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی Delta Force: Hawk Ops را اعلام نکرده است.

بازی Delta Force: Hawk Ops برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، سیستم عامل‌های «اندروید» (Android) و «آی‌او‌اس» (IOS) و پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر سینماتیک عنوان Delta Force: Hawk Ops را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.