تماشا کنید: تحول گرافیکی بازی Skyrim با ابزار RTX Remix

کاربری در فضای مجازی، ویدیویی جدید از بازی The Elder Scrolls: Skyrim به اشتراک گذاشته است که گرافیک آن با کمک ابزار RTX Remix تغییر قابل‌توجهی کرده است. ابزار RTX Remix در ماه گذشته با هدف افزایش کیفیت بازی‌های قدیمی منتشر شد.

شرکت «انویدیا» (Nvidia) در تابستان سال گذشته از ابزار RTX Remix پرده‌برداری کرد. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد به‌سادگی در المان‌ها، نورپردازی و تکسچرهای بازی‌های قدیمی‌تر رایانه شخصی (PC) که مجهز به دایرکت‌ایکس ۸ یا ۹ هستند، تغییراتی اعمال کنند. ابزار RTX Remix با هدف مادسازی آسان بازی‌های کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت Nvidia ابتدا ابزار RTX Remix را در بازی The Elder Scrolls III: Morrowind استفاده کرد تا قابلیت‌های این نرم‌افزار را به نمایش گذارد؛ مانند اضافه‌شدن یک سیستم نورپردازی جدید به بازی و به‌روزرسانی تکسچرهای آن.

تحول گرافیکی بازی اسکاریم با کمک ورژن ۰.۲ RTX Remix

اکنون به نظر می‌رسد ورژن ۰.۲ ابزار RTX Remix می‌تواند گرافیک بازی‌های نسل هفتمی نظیر Fallout: New Vegas و Skyrim را تغییر دهد. به خصوص بازی Skyrim که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است و کاملا بر پایه شیدرها توسعه یافته است. کاربری با نام Kim2091، ویدیو کوتاهی از تحول گرافیکی بازی Skyrim با ابزار RTX Remix را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. این کاربر البته اعلام می‌کند این ابزار برای اجرای بی‌نقص روی بازی‌های جدیدتر نیاز به پیشرفت‌هایی دارد و امیدوار است مادسازان ورژن‌های بهتری از ابزار RTX Remix را در آینده منتشر کنند.

تحول گرافیکی بازی Skyrim

گفتنی است برخی از کاربران فروم آنلاین Nvidia موفق شده‌اند ابزار RTX Remix را روی بازی‌های Grand theft Auto: San Andreas، The Elder Scrolls IV: Oblivion و Need For Speed: Underground 2 اجرا کنند. مادسازان معتقد هستند در زمانی که شرکت «انویدیا» بسته کامل ابزار RTX Remix را منتشر کند، این فرصت به وجود می‌آید که آن‌ها حالت‌های جدیدی از جمله Path Tracing و NVIDIA DLSS 3 را در بازی‌های کلاسیک اضافه نمایند. شما می‌توانید ویدیو کوتاه تحول گرافیکی بازی Skyrim با کمک ابزار RTX Remix را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.