تماشا کنید: تاریخ عرضه ماد Fallout London مشخص شد

«فال‌اوت لندن» (Fallout London)، ماد بزرگ و مورد انتظار بازی Fallout 4 بالاخره تاریخ عرضه آن توسط توسعه‌دهندگانش اعلام شد. گفتنی است علاوه‌بر تاریخ عرضه، توسعه‌دهندگان جزئیاتی را از محتوای این ماد برای کاربران به اشتراک گذاشته‌اند.

رسانه Insider-Gaming می‌گوید ماد Fallout London برای سال‌ها به طور پیوسته توسط یک تیم تخصصی ساخته شده است که شباهت زیادی به استودیو توسعه‌دهنده تمام عیار ندارد. به عقیده بسیاری از رسانه‌ها، ماد Fallout London بزرگ‌ترین ماد تاریخ عناوین شرکت «بتسدا» (Bethesda) محسوب می‌شود.

ماد Fallout London به طور رسمی در تاریخ ۲۳ آوریل سال ۲۰۲۴ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ماد Fallout London در یک ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای به طور کامل بررسی می‌شود و تیم توسعه‌دهنده نقشه گسترده و معتبر را به نمایش می‌گذارد که بازیکنان را به قلب لندن می‌برد. همچنین ویژگی‌ها و مکانیک‌های مختلفی را که در زمان انتشار این ماد در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

«فال‌اوت لندن» (Fallout London)، ماد بزرگ و مورد انتظار بازی Fallout 4 بالاخره تاریخ عرضه آن توسط توسعه‌دهندگانش اعلام شد.

عرضه ماد Fallout London؛ ویژگی‌ها و جزئیات بزرگ‌ترین ماد تاریخ بتسدا

این ویدیو توضیح می‌دهد که نقشه اصلی شامل پانزده محله در دنیای واقعی لندن است که با زحمت برای این ماد چشمگیر بازسازی شده‌اند. از سوی دیگر، ماد Fallout London دارای صدها آیتم و عناصر جدید است که از همان ابتدا در گیم پلی قابل دسترس خواهند بود. این آیتم‌ها بدین شرح است:

  • ۱۲۱ اسلحه
  • ۵۱۴ لباس و پوشاک
  • ۲۹ مسابقه رانندگی
  • ۴۵۹ قطعه ساختمان‌سازی
  • ۲۰۳ مورد قابل مصرف

کاربران در ماد Fallout London با یک رابط کاربری احیا شده، نوآوری‌های منحصربه‌فرد مانند کنسول دستی «Atta Boy»، صداگذاری جدید، وجود بیش از پنجاه ماموریت اصلی و صداپیشگی کامل روبرو می‌شوند. بنابراین، می‌توان به راحتی فهمید چگونه Fallout London به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین ماد ساخته شده برای یک بازی Bethesda در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید ویدیو معرفی ماد Fallout London را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.