تماشا کنید: بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

DSC02803

سامسونگ امسال همزمان با معرفی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ که متشکل از دو عضو Watch 5 و Watch 5 Pro بود  رونمایی کرد. امروز و در این مطلب با بررسی عضو بزرگتر این خانواده یعنی ساعت گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ در خدمت شما عزیزان هستیم. با ما همراه باشید.

ساعت‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به یک گجت‌های جداناشدنی از زندگی مردم هستند. با وجود امکانات مفید و کاربردی که این ساعت‌ها در مقایسه با ساعت‌های غیرهوشمند ارائه می‌کنند و قیمت‌گذاری نزدیکی که این دو نوع محصول دارند، اسمارت واچ‌ها روز به روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند. با این وجود تنوع و گستردگی محصولات از یک طرف و برچسب‌های قیمت متفاوت با اختلافات معنادار، انتخاب را گاهاً برای کاربران مشکل می‌کند.

گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ یکی از آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند این شرکت کره‌ای و قدرتمندترین ساعت اندرویدی فعلی است که در بازار ایران به فروش می‌رسد. پرچمدار پوشیدنی‌های سامسونگ اواسط مهرماه برای بررسی در اختیار تیم سخت‌افزارمگ قرار گرفت و در بررسی آن قصد داریم ببینیم که آیا Galaxy Watch 5 Pro یک انتخاب خوب برای خریداران هست یا خیر. امیدواریم که از دیدن این بررسی لذت ببرید.

بررسی ساعت گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشای ویدئو از آپارات

۹.۲امتیاز۹.۱سخت‌افزار۹.۵نرم‌افزار۹.۲صفحه نمایش۸.۹طراحی۹باتری۹.۴ارزش خرید

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.