تماشا کنید: بازی روگ‌لایت شاهزاده پارسی به طور رسمی معرفی شد

استودیو Evil Empire (سازندگان بازی Dead Cells) با انتشار تریلری از بازی روگ‌لایت شاهزاده پارسی با نام The Rogue Prince of Persia رونمایی کرد. در این بازی پلتفرمر، شاهزاده وظیفه دارد سرزمین پارس را از شورش دشمنان نجات دهد.

به دنبال انتشار شایعات مختلف، شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) در جریان شوکیس Tripe-I Initiative بالاخره از بازی The Rogue Prince of Persia رونمایی کرد. این عنوان دوبُعدی روگ‌لایت در تاریخ ۲۵ اردیبهشت (۱۴ می) در استیم (Steam) به صورت Early Access منتشر خواهد شد.

داستان خیالی بازی شاهزاده پارسی جدید در شهر تیسفون، پایتخت امپراتوری ایران می‌گذرد. شهر با تهاجم ارتش Hun از سربازان تسخیر شده، به رهبری رئیس شرور هون، Nogai روبه‌رو شده است. او اسلحه‌ها و ریزه‌کاری‌های جدیدی را کشف می‌کند و هر دو را ارتقا می‌دهد تا مهارت ساخت و ساز را به صورت تخصصی افزایش دهد.

بازی روگ‌لایت شاهزاده پارسی

قابلیت‌های شاهزاده پارسی در عنوان روگ‌لایت استودیوی Evil Dead

در عین حال، شاهزاده پارسی می‌تواند با شخصیت‌های جدید تعامل داشته باشد و مناطق متعدد را کاوش کند. او در قصیده‌ای از عناوین پلتفرمینگ قدیمی، از حرکات آکروباتیک در نبرد، طفره رفتن از دشمنان و حتی لگد زدن آن‌ها به تله استفاده می‌کند. بازیکنان در بازی The Rogue Prince of Persia قادر هستند به مناطق دور دست دسترسی پیدا کنند، اسلحه‌های ثانویه مانند کمان، سپر و قلاب را ذخیره نمایند و از مدال‌ها برای چالش‌های بیشتر استفاده کنند.

به مانند بازی Dead Cells، دشمنان، باس‌ها، اسلحه‌ها، مراحل و داستان‌های جدید در طول دوره دسترسی زودهنگام به عنوان مزبور اضافه خواهند شد. منتظر جزئیات بیشتر پیرامون بازی روگ‌لایت شاهزاده پارسی باشید. در پایان می‌توانید تریلر بازی The Rogue Prince of Persia را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.