تماشا کنید: بازسازی تریلر بازی GTA VI با حضور تیم هیوندای موتور اسپرت

تیم مسابقات رانندگی «هیوندای موتور اسپرت» به‌تازگی تریلر بازی Grand Theft Auto VI (GTA VI) را به طرز بامزه‌ای طراحی و در اینترنت منتشر کردند. نام این تریلر فن‌مید Grand Test Auto XXIV است.

ماه گذشته، شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) بالاخره اولین تریلر رسمی از بازی مورد انتظار GTA VI را منتشر کرد. در جریان تریلر، آهنگ Love Is a Long Road از «تام پری» پخش می‌شود که سرگذشت‌ شخصیت‌های اصلی بازی در شهر «میامی» را نشان می‌دهد. تریلر اولیه بازی GTA VI به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و توانست تاکنون رکورد ۱۶۹ میلیون بازدیدکننده را در پلتفرم «یوتیوب» از آن خود کند.

از آن زمان انتشار تریلر بازی GTA VI، طرفداران بازسازی‌های مختلفی از این ویدیو انجام دادند و در شکل‌های متنوع در قالب فن‌مید در اختیار کاربران گذاشتند. اکنون تیم مارکتینگ «هیوندای موتور اسپرت» (Hyundai Motorsport) تریلر مذکور را با حال و هوای متفاوت بازسازی کرده است که نام آن Grand Test Auto XXIV است.

انتظار می‌رود بازی GTA VI در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود. «بانک آف آمریکا» (Bank of America) مدعی است که تاریخ انتشار عنوان مزبور تاخیر می‌خورد و برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

تریلر هیوندای بازی GTA VI

تریلر فن‌مید هیوندای موتور اسپرت؛ تاریخ عرضه بازی GTA VI چه زمانی است؟

تحلیلگران اقتصادی مانند «عمار دسوکی» (Omar Dessouky) و «آرتور چو» (Arthur Chu) در ماه گذشته گفتند: «اولین تریلر GTA 6 اگرچه هیجان انگیز بود؛ اما حاوی عناصری نبود که ما را متقاعد کند که بازی به خوبی در حال گذراندن مرحله آزمایشی است. علاوه بر این، اشاره‌ای به عرضه نسخه PC بازی در سال ۲۰۲۵ نشده است».

از سوی دیگر، «سم هاوسر» (Sam Houser) از شرکت Rockstar پس از انتشار تریلر گفت: «Grand Theft Auto VI به تلاش‌های ما برای فرافکنی از محدودیت‌های ممکن در تجربه‌های جهان بسیار فراگیر و داستان محور ادامه می‌دهد. ما از اینکه می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه جا به اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم».

بی‌شک بازی Grand Theft Auto VI می‌تواند رکورد فروش بازی GTA V را بشکند؛ با گذشت تقریباً یازده سال از عرضه بازی GTA 5، این عنوان نزدیک به ۲۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است. شما می‌توانید تریلر فن‌مید هیوندای موتور اسپرت بازی GTA VI را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.