تماشا کنید: انتشار دو تریلر تازه از بازی Prince of Persia: The Lost Crown

شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) در جریان رویداد ویژه Ubisoft Forward، دو تریلر جدید از بازی «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده» (Prince of Persia: The Lost Crown) منتشر کرد که یکی از آن‌ها درباره داستان بازی و دیگری پیرامون سبک و گیم‌ پلی عنوان است.

شرکت Ubisoft در جریان رویداد گیمینگ ویژه خود، دو تریلر تازه از بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر کرد. تریلر اول با حالت انیمیشنی، وضعیت کاراکتر اصلی بازی را نشان می‌دهد که در حال مبارزه با دشمنان و اهریمن‌های غول‌پیکر است. شما می‌توانید تریلر اول بازی Prince of Persia: The Lost Crown را در پایین تماشا کنید:

گفتنی است تریلر دوم بخش‌هایی از گیم‌پلی جذاب بازی Prince of Persia: The Lost Crown را به نمایش می‌گذارد. در این گیم‌پلی امکان مداخله در زمان واضح است و علاوه‌بر تاثیر این مهارت در مبارزات بازی، پازل‌های متنوعی هم با این المان ساخته شده است تا تنوع مناسبی داشته باشد. با چنین نمایش‌هایی، بازگشت شاهزاده ایرانی جذاب‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crown چگونه خواهد بود؟

شایان ذکر است بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ابتدای مراسم «سامر گیم فست ۲۰۲۳» (Summer Game Fest 2023) معرفی شد. این بازی با گیم پلی و طراحی ۲.۵ بعدی، داستان جنگجوی توانایی با نام «سارگون» (Sargon) را روایت می‌کند که برای نجات پرنسس «غاسان» (Gassan) سفری ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کند. همانطور که او از کوه قاف عبور می‌کند، با موجودات قدرتمندی روبرو می‌شود که با قدرت خود توانایی رویارویی با آن‌ها را پیدا می‌کند. مهارت‌ها و توانایی‌های «سارگون» در طول سفر به شکل واقعی مترویدوانیا تکامل خواهند یافت.

دو تریلر تازه از بازی Prince of Persia

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/ ایکس باکس سری اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch)، «آمازون لونا» (Amazon Luna) و PC از طریق فروشگاه اپیک (Epic Store) و فروشگاه Ubisoft عرضه خواهد شد. همچنین مشترکین سرویس یوبی سافت پلاس زودتر از موعد به این شاهزاده ایرانی جدید دسترسی خواهند داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.