تماشا کنید: استودیو Rebellion از بازی Sniper Elite VR: Winter Warrior رونمایی کرد

استودیو توسعه‌دهنده Rebellion از بازی شوتر مبتنی بر واقعیت مجازی با نام Sniper Elite VR: Winter Warrior رونمایی کرد. این بازی برای مدل‌های مختلف پلتفرم «متا کوئست» (Meta Quest) عرضه می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از Sniper Elite VR همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری InsiderGaming، استودیو بازی‌سازی Rebellion این بار قصد دارد یک نسخه مبتنی بر واقعیت مجازی (VR) از فرانچایز Sniper Elite را به بازیکنان ارائه کند. این بازی مبتنی بر پلتفرم‌های Meta Quest بازیکنان را در نقش یک سرباز مقاومت ایتالیایی در جریان جنگ جهانی دوم قرار می‌گیرد.

رونمایی از Sniper Elite VR

ویژگی‌های گیم پلی بازی Sniper Elite VR Winter Warrior

بر اساس گزارش‌ها، این بازی دارای «سیستم تیراندازی همه‌جانبه» و حالت‌های متعددی است که وعده می‌دهد تک‌تیراندازان جوان را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بازی Sniper Elite 5، آخرین قسمت از سری اصلی در سال گذشته عرضه شد و توانست واکنش‌های مثبت منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند. عنوان Sniper Elite 5 در زمینه فروش فوق‌العاده عمل نکرد اما قطعاً موفق شد نظر طرفداران بازی‌های شوتر زمان نازی‌ها را به خود معطوف کند. برخی از ویژگی‌های گیم پلی بازی Sniper Elite VR: Winter Warrior بدین‌شرح است:

  • بخش کمپین درگیرکننده
  • تعداد اسلحه‌های فراگیر
  • شکار تک‌تیرانداز (حالت جانبی) که بازیکن را مقابل تیراندازان نازی متخصص قرار می‌دهد
  • حالت جانبی Last Stand که خط را در برابر امواج روزافزون دشمنان نگه می‌دارد
  • تجربه وحشی‌گری X-Ray Kill Cam در واقعیت مجازی
  • پشتیبانی از ProTubeVR و bHaptics در اصابت گلوله‌ها

بازی Sniper Elite VR: Winter Warrior در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ (مصادف با ۹ آذر ۱۴۰۲) برای مدل‌های Meta Quest 1,2,3 و پرو (Pro) منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر رونمایی از بازی Sniper Elite VR: Winter Warrior را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.