تلویزیون ۴K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید

شرکت Skyworth که از نام‌های نسبتاً ناشناخته در دنیای لوازم‌ خانگی به‌حساب می‌آید، سری جدید تلویزیون‌های هوشمند A4E را در چین معرفی کرد. این محصولات پنل LCD با نور پس‌زمینه‌ی miniLED را با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از رقبا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

تلویزیون‌های A4E اکنون ازطریق فروشگاه JD.com قابل خرید هستند. ابعاد این محصولات از ۵۵ اینچ تا ۸۵ اینچ متغیر است و در نتیجه خریداران می‌توانند مدل مورد نظرشان را بر اساس نیاز سفارش دهند.

قیمت تلویزیون A4E جدید برای مدل ۵۵ اینچی فقط ۲۹۰ دلار است. مدل ۶۵ اینچی، ۷۵ اینچی و ۸۵ اینچی این تلویزیون به‌ترتیب با برچسب ۳۸۷ دلار، ۴۹۸ دلار و ۷۷۴ دلار به‌فروش می‌رسند.

پوستر مشخصات فنی تلویزیون A4E

سری A4E از پنل LCD با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و در نتیجه محتوا‌ی پرتحرک مثل مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن را روان‌تر و نرم‌تر نمایش می‌دهند. روشنایی ۴۰۰ نیتی این تلویزیون‌ها تصویری قابل‌ رؤیت ارائه می‌دهد و پوشش ۱۳۰ درصدی گستره‌ی رنگی sRGB، رنگ‌های زنده و دقیقی به‌ارمغان می‌آورد.

تلویزیون‌های سری A4E به فناوری چهارگانه‌ی محافظت سخت‌افزاری از چشم مجهز شده‌اند. فناوری MEMC در این محصولات با کاهش تاری تصویر، تجربه‌ی بصری را بهبود می‌بخشد. این تلویزیون‌ها همچنین از قابلیت کنترل صوتی با دو زبان پشتیبانی می‌کنند.

قلب تپنده‌ی تلویزیون‌های سری A4E، پردازنده‌ی قدرتمندی است که شامل دو هسته‌ی A55 و A75 می‌شود. این محصولات از رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برند و با توجه‌ به این مشخصات سخت‌افزاری، عملکردی روان و فضای کافی برای نصب برنامه‌ها و ذخیره‌سازی محتوا‌ی دانلودی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

مقالات مرتبط:

سری A4E به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری Cool Open System 9.2 را اجرا می‌کنند که طبق اعلام شرکت سازنده، تجربه‌ای لذت‌بخش از کار با تلویزیون هوشمند ارائه می‌دهد.

کیفیت صدای تلویزیون‌های A4E مثل کیفیت تصویر آن‌ها چشم‌گیر است. Skyworth این محصولات را به بلندگوهای دو بانده‌ با کیفیت Hi-Fi و ساب‌ووفر مستقل مجهز کرده است که درمجموع خروجی صدای ۵۰ وات ارائه می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها می‌توان به درگاه‌ USB 3.0 ،HDMI و پشتیبانی از وای‌فای دو بانده اشاره کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.