تلویزیون شهری، ویدیو وال (رنتال)، تابلو روان، تلویزیون شهری سه بعدی

تلویزیون شهری نوعی نمایشگر دیجیتالی محسوب می‌شود که تصاویر آن با کمک یک سری پیکسل‌ها که بافاصله معین در کنار هم قرار گرفته‌اند، به نمایش در می‌آیند. احتمالاً تلویزیون‌های شهری را در سطح شهر دیده‌اید این تلویزیون‌ها برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع و اقسام مختلفی دارند. این محصولات هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در ادامه قصد داریم راجع به تلویزیون شهری سه بعدی بیشتر صحبت کنیم و با مزایای استفاده از این محصول در تبلیغات و برندسازی آشنا شویم. با ما همراه شوید.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون‌های شهری نمایشگرهایی هستند که در انواع مختلف تولید و در سطح شهر نصب می‌شوند. این نمایشگرها به صورت آفلاین یا آنلاین تصاویر را در معرض نمایش قرار می‌دهند و این قابلیت را دارند که هر نوع فیلم یا عکسی را به تصویر بکشند. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن تعدادی بلوک با ابعاد کوچک ساخته می‌شود که به هر یک از این بلوک‌ها ماژول ال‌ای دی می‌گویند.

برای اینکه رنگ‌ها در این تلویزیون‌ها به خوبی ایجاد شوند، از چند رنگ ال‌ای دی با رنگ‌های اصلی سبز، قرمز و آبی استفاده شده است، از ترکیب آن‌ها سایر رنگ‌ها ایجاد می‌شود. ابعاد این تلویزیون قاب ۹۶ × ۹۶ است و تبلیغات تصویری را با کیفیت فوق العاده عالی در محیط مراکز خرید، تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس، داخل فضای سالن، فضای بیرون بوستان‌ها و… در معرض نمایش قرار می‌دهد و یکی از ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند با ظاهری مدرن و زیبا محسوب می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی تلویزیون شهری

ابزارهای تبلیغاتی قدیمی از تکنولوژی قابل ارتقا برخوردار نیستند و همچنین هزینه تعویض بالایی دارند، این موضوع یکی از دلایل برتری تلویزیون‌های شهری در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی است. تابلوهای فلکسی، بنر، تابلوهای نئون و ال‌ای دی همگی از ابزارهای تبلیغاتی یکبار مصرف هستند که نمی‌توان آن‌ها را برای مدت زمان طولانی طراحی کرد.

همچنین این روش‌های تبلیغاتی چندان جذابیتی برای عابران ندارند و بازخوردهای بسیار کم و تأثیرات اندکی از طرف مردم دریافت می‌کنند. اما در مورد تلویزیون‌های شهری موضوع کاملاً متفاوت است؛ چرا که این محصولات از قابلیت‌های ویژه و قدرت‌های ارزشمندی برخوردار هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • تلویزیون شهری و ویدئو وال امکان اجرای تمامی فرمت‌های تصویری و صوتی را دارد.
  • می‌توان آن‌ها را به صورت سه بعدی یا منحنی راه اندازی کرد و از این نظر انعطاف‌پذیری بالایی دارند.
  • لوازم مصرفی و قطعات به کار رفته در تولید تلویزیون شهری سه بعدی معمولاً طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • این تلویزیون‌ها را می‌توان به صورت نامحدود طراحی و راه اندازی کرد.
  • قابلیت کنترل بین استانی و بین شهری در هر نقطه با سیستم‌های کلود از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است.
  • ارتباط آنلاین و آفلاین (کارت کنترل استفاده از ویدیو پروسسور)
  • امکان اتصال از راه دور بر بستر شبکه‌های رادیویی و وایرلس همراه با امنیت بسیار بالا
  • اضافه شدن سیستم‌های صوتی قدرتمند و خروجی صدای استریو
  • وضوح بسیار بالا و زاویه دید عالی از فاصله دور و نزدیک با پرتاب نور بسیار بالا
  • از دیگر مزایای این نوع تلویزیون می‌توان به مقاومت در برابر شرایط بد جوی، نفوذ گرد و غبار، مقاومت در برابر ضربه و آب اشاره کرد.

این مزایا در هیچ کدام از ابزارهای تبلیغاتی وجود ندارند، به همین علت استقبال از تبلیغات تلویزیون شهری و تابلو فول کالر در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار بالا است و این موضوع باعث شده تا سایر روش‌های تبلیغاتی کنار گذاشته شوند.

چرا تلویزیون‌های شهری بهترین نوع تبلیغات هستند؟

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم تاثیر تلویزیون‌های شهری، ماژول و پاور در تبلیغات فوق العاده بالاست و این روش از بهترین شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی محسوب می‌شود؛ چراکه این نمایشگرها معمولاً در میادین شهر و تقاطع‌های پر رفت و آمد نصب می‌شوند و با توجه به این موضوع که تراکم عبور مورد در این مکان‌ها بسیار زیاد است، تبلیغ به دفعات زیاد توسط عابران مشاهده می‌شوند. به همین علت تبلیغات به واسطه تلویزیون شهری ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب دارد.

این موضوع باعث شده است تا کسب و کارهای بزرگ با استفاده از این روش تبلیغی محصولات خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهند و به این شکل زمینه ماندگاری کالا و برند خود را در ذهن مخاطبان فراهم کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از تلویزیون‌های شهری آن است که امکان تغییر در کلیپ‌های تبلیغاتی روی این نمایشگرها به راحتی وجود دارد و این موضوع از تکرار یک کلیپ خسته کننده جلوگیری می‌کند. در حالی که این قابلیت در سایر بیلبوردهای تبلیغاتی وجود ندارد.

ee93aacc a93a 4498 84d4 2e5a74124f36ee93aacc a93a 4498 84d4 2e5a74124f36

قیمت تلویزیون‌های شهری

قیمت تلویزیون شهری بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود و هر عاملی می‌تواند موجب بالا یا پایین رفتن قیمت نهایی این محصول شود در ادامه به چند مورد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون شهری خواهیم پرداخت.

ابعاد

ابعاد و اندازه تلویزیون شهری تأثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده این محصول دارد. هر چقدر سایز تلویزیون بزرگ‌تر باشد، قیمت نهایی افزایش پیدا می‌کند. شما کاربران می‌توانید ابتدا بودجه خود را در نظر گرفته و نسبت به آن،

جنس و برند

جنس و برند قطعاتی که در ساخت تلویزیون استفاده می‌شوند، مانند ماژول، ویدئو پروسسور، کارت کنترلر و… مستقیماً قیمت این محصول را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هر چقدر کیفیت‌ها بیشتر و از برندهای معتبر باشد، عمر تلویزیون بیشتر بوده و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

برای استفاده از تلویزیون‌های شهری و تبلیغ کالا یا خدمات خود به واسطه این تلویزیون‌ها حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراکزی کمک بگیرید که در این زمین صاحب تخصص، مهارت و سابقه باشند. هلدینگ کاپیتان لایت یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان ملزومات تابلوسازی، سندر، ریسیور، تولید کننده قاب تابلو روان و طراحی و ساخت انواع تابلوهای نئون است که در این زمینه صاحب تخصص، مهارت و سابقه دارد. شما می‌توانید با سفارش و خرید تابلو تلویزیون شهری تابلوی روان و تلویزیون‌های شهری سه بعدی از این مجموعه به دیده شدن کالا و خدمات خود کمک کنید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

سخن پایانی

تلویزیون‌های شهری نمایشگرهای دیجیتالی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان تصاویر و فیلم‌های تبلیغاتی را در سطح گسترده‌ای به نمایش گذاشت. این تلویزیون‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. مزایای بسیار بالای استفاده از تلویزیون شهری در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات محیطی باعث شده است تا امروزه این ابزار جزو یکی از بهترین روش‌های تبلیغ و برندسازی در دنیا به شمار برود و بسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای دیده شدن در سطح گسترده از این شیوه کمک بگیرند.

اگر قصد دارید با استفاده از تلویزیون شهری به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازید، هلدینگ کاپیتان لایت می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را در اختیار شما قرار بدهد.

salb-technasalb-techna

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.