تلاش‌ها برای بازسازی نمایش‌نامه‌ی شکسپیر در جی‌تی‌ای ۵ به صورت مستند درآمد

کمپانی Altitude Media Group به تازگی تهیه‌کنندگی مستندی را که تلاش‌ها برای بازسازی نمایش‌نامه‌ی شکسپیر در جی‌تی‌ای ۵ را به نمایش می‌گذارد، برعهده گرفته است.

این مستند با نام Grand Theft Hamlet داستان بازیگران سابق تئاتر با نام سم کرین (Sam Crane) و مارک اوستروین (Mark Oosterveen) را دنبال خواهد کرد که در روز‌های کسل‌کننده‌ی سومین قرنطینه‌ی کرونا در بریتانیا، ایده اجرای کامل نمایش‌نامه‌ی هملت از شکسپیر را در جی‌تی‌ای ۵ دارند. استودیوی مستقل Altitude پس از انعقاد قراردادی برای این فیلم که کرین و پینی گریلز (Pinny Grylls) نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته‌ند، حقوق پخش جهانی آن را بدست آورد. این مستند برای اولین بار در سراسر جهان در فستیوال فیلم SXSW در ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) به نمایش درآمده و اولین نمایش اروپایی خود را در CPH: DOX در ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) دریافت خواهد کرد.

مایک روناگال (Mike Runagall)، مدیر فروش فیلم Altitude، در بیانیه‌ای گفت:

ما بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستیم که با پینی، سم و کل تیم در Grand Theft Hamlet همکاری می‌کنیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا مخاطبان این اثر منحصر به فرد و استادانه را تجربه کنند. این مستند مشابه‌ی هیچ یک از آثاری که تاکنون دیده‌اید، نخواهد بود.

Grand Theft Hamlet

در خلاصه داستان کامل این فیلم آمده است که ژانویه‌ی ۲۰۲۱. بریتانیا در سومین قرنطینه‌ی خود به سر می‌برد و همه مکان‌های تفریحی بسته مانده‌اند. برای بازیگران تئاتر یعنی سم و مارک، آینده تاریک به نظر می‌رسد. با طولانی شدن همه‌گیری، مارک به عنوان فردی مجرد و بدون فرزند، به طور فزاینده‌ای از نظر اجتماعی منزوی می‌شود، در حالی که سم در مورد اینکه چگونه می‌خواهد از خانواده‌ی جوانش حمایت کند وحشت دارد. آن‌ها روز‌های خود را در دنیای دیجیتال آنلاین جی‌تی‌ای می‌گذرانند و ناگهان‌ ایده‌ای برای اجرای کامل هملت در بازی به ذهنشان می‌رسد. این فیلم ماجراجویی مضحک، خنده‌دار و تکان‌دهنده آن‌ها را در حالی که با مشکلاتشان مبارزه می‌کنند و حقایقی شگفت‌انگیز درباره‌ی زندگی، دوستی و میراث پایدار شکسپیر کشف می‌کنند، ترسیم می‌کند.

گفتنی است که قرنطینه‌های دوران کرونا الهام‌بخش خلاقیت‌ها و ایده‌های بسیاری در سراسر صنعت بازی بوده و جالب است بدانید که بازیکنان فال‌اوت ۷۶ گروهی به نام The Wasteland Theatre Company تشکیل دادند تا برای بازسازی نمایش‌نامه‌های کلاسیک مانند A Midsummer Nights Dream کنار هم جمع می‌شوند.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.