تقلید صدای مورگان فریمن و ایلان ماسک توسط پیشرفته‌ترین ربات انسان نما + ویدیو

بدون شک آمکا یکی از پیشرفته‌ترین ربات های انسان نماست که تاکنون ساخته شده است. این ربات بریتانیایی که توسط شرکت Engineered Arts ساخته شده، با میکروفون‌، دوربین‌های چشمی دوگانه، دوربین سینه و نرم‌افزار تشخیص چهره برای تعامل با انسان‌ها طراحی شده است. در جدیدترین ویدیوی منتشر شده، آمکا توانایی خود در تقلید صدا و لحن چهره‌های مشهور از جمله مورگان فریمن، ایلان ماسک و دونالد ترامپ را به نمایش گذاشته است.

این ربات با لحن گرم و گیرای مورگان فریمن درباره در بدن یک ربات بودن، سخن گفت. آمکا سپس با تقلید صدا و لحن ایلان ماسک، از کاوش مریخ و کشف رازهای آن حرف زد. اما شاهکار واقعی زمانی رخ داد که آمکا با تقلید فوق‌العاده دقیق از صدای باب اسفنجی، سخنرانی ای پرحرارت را با لحن دونالد ترامپ ارائه داد.

ساخت آمکا هنوز به پایان نرسیده، اما این ربات قابلیت‌های شگفت‌انگیزی دارد. از جمله قابلیت تقلید کردن حرکات صورت انسان و انتقال احساسات از طریق آن، شبیه‌سازی فرآیند رؤیا و یادگیری از دنیای اطراف، و حتی واکنش‌های دفاعی مانند گرفتن دست یک محقق که به فضای شخصی آن نزدیک شده بود.

تقلید صدای مورگان فریمن، ایلان ماسک و دونالد ترامپ توسط پیشرفته‌ترین ربات انسان نما

برخی از دستاوردهای Engineered Arts در زمینه رباتیک، مانند این ربات انسان‌نمای پیشرفته که می‌تواند با ظرافت بی‌نظیری حرکات و گفتار انسان را تقلید کند، نشان می‌دهد که این شرکت در حال گام برداشتن در مرزهای جدید تکنولوژی است.

تقلید صدای مورگان فریمن، ایلان ماسک و دونالد ترامپ توسط پیشرفته‌ترین ربات انسان نما

با این حال آمکا در حال حاضر نمی تواند راه برود، اما این شرکت در حال کار بر روی یک نسخه کامل است که این ربات را بیشتر شبیه انسان ها کند.

تقلید صدای مورگان فریمن، ایلان ماسک و دونالد ترامپ توسط پیشرفته‌ترین ربات انسان نما

این شرکت می‌گوید: «قبل از اینکه آمکا بتواند راه برود، موانع زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد. راه رفتن کاری دشوار برای یک ربات است و اگرچه ما در مورد آن تحقیق کرده ایم، اما هنوز یک ربات انسان نمای کامل که راه می رود، نساخته ایم.»

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.