تفاهم‌نامه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری

تفاهم نامه مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر سمیعی نسب سرپرست پژوهشگاه و دکتر خادمی رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، به منظور تعمیق و توسعه همکاری‌ها و انجام فعالیت‌های علمی- پژوهشی، و ارائه خدمات تخصصی و زمینه‌سازی گسترش ارتباطات فعال و مؤثر، تفاهم‌نامه مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر مصطفی سمیعی‌نسب سرپرست پژوهشگاه و دکتر خادمی پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

استفاده از توانایی‌های علمی- پژوهشی طرفین در اجرای طرح‌های پژوهشی اولویت‌دار، ارائه مشاوره‌های علمی، مبادله تجربه‌ها، اسناد و مدارک علمی- پژوهشی، برگزاری گردهمایی‌ها و سمینارهای علمی- پژوهشی مشترک، برخی از زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است که به امضاء رسید.

نوشته تفاهم‌نامه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.