تعهد استودیو ۳۴۳ علی‌رغم اخراج کارکنان به توسعه بازی‌های Halo

مایکروسافت و دیگر شرکت‌های عمده تکنولوژی به تازگی بخشی از نیرو کار خود را اخراج کرده‌اند، اما با این حال تعدیل نیرو در مایکروسافت خصوصاً در بخش گیمینگ و استودیو ۳۴۳ انتقادات زیادی را در خصوص آینده سری بازی‌های Halo به وجود آورد، با این وجود استودیو ۳۴۳ Industries در تازه‌ترین خبرها به تازگی تعهد به توسعه سری بازی‌های Halo را با وجود مشکلات اخیر تایید کرده است.

مایکروسافت به تازگی نزدیک به ۴ درصد از نیروی کار ۲۲۰,۰۰۰ خود که معادل ۱۰,۰۰۰ نفر می‌شود را اخراج کرده و گزارش بلومبرگ در این راستا نشان می‌دهد که استودیو توسعه دهنده هیلو و حتی افراد رده بالا و پرسابقه آن نیز تحت تاثیر این تعدیل نیروها قرار گرفته است. همین خبرها نیز منجر به برخی گمانه زنی‌ها در خصوص آینده سری بازی‌های Halo و تعهد استودیو توسعه دهنده به آن شد به طوری که برخی شایعه‌ها حاکی از عدم توسعه احتمالی این سری در آینده توسط استودیو ۳۴۳ بوده است.

استودیو 343 تعهد Halo

با این حال این استودیو در شنبه با انتشار بیانیه‌ای مستقیماً شایعات در این خصوص را رد کرد. آن‌ها در این بیانیه اعلام کردند که Halo و Master Chief (شخصیت اصلی و محبوب این سری بازی) در این استودیو محبوب و پایدار هستند و این استودیو گیمینگ در حال حاضر و همچنین در آینده به توسعه سری بازی‌های Halo ادامه خواهد داد و داستان‌های حماسی و گیم‌پلی چندنفره را نیز در آینده برای علاقه‌مندان به ارمغان خواهد آورد.

با این حال نسخه قبلی از این بازی یعنی Halo Infinite مشکلات توسعه خود را تجربه کرد و این بازی تا زمان انتشار در دسامبر ۲۰۲۱ با تاخیرها و تغییرات مختلفی مواجه شد. حتی قبل از اخبار اخراج این هفته، ۳۴۳ Industries شاهد جدا شدن تعدادی از اعضای ارشد خود نیز در گذشته نزدیک بوده است که شامل، مدیر خلاق بخش چند نفره، مدیر مهندسی و شخص بانی راس، که به مدت ۱۵ سال رئیس استودیو بود می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.