تعداد بازیکنان Suicide Squad در استیم به زیر ۲ هزار نفر رسید

تعداد بازیکنان Suicide Squad در استیم به زیر ۲ هزار نفر رسید

تعداد بازیکنان Suicide Squad: Kill the Justice League در استیم در حال کاهش است و در اوایل این هفته به ۹۱۶ رسید. این اتفاق دقیقا بعد از دو هفته از زمان اوج آن یعنی ۱۳۴۵۹ بازیکن آنلاین رخ می‌دهد، در حالی که میانگین تعداد بازیکنان بازی در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار نفر است که مرتبا به زیر هزار می‌رسد.

<!–

–>

با در نظر گرفتن اوج ۲۳۳۶ در بیست و چهار ساعت گذشته، این کاهش حدود ۸۳ درصدی تنها در دو هفته است. در حالی که این تعداد بازیکنان در همه پلتفرم‌ها را شامل نمی‌شود، نشان می‌دهد بسیاری از آن‌ها مدتی پس از خرید آن را ادامه نمی‌دهند که ممکن است با توجه به جاه‌طلبی‌های لایو سرویس، مشکل‌ساز باشد.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با هارلی کویین – شهبانویِ تبهکاریِ شهرِ گاتهامدلدار پیشین جوکر
آشنایی با هارلی کویین – شهبانویِ تبهکاریِ شهرِ گاتهامآشنایی با هارلی کویین – شهبانویِ تبهکاریِ شهرِ گاتهام

این ارقام از سایت SteamDB بدست آمده و ایده‌ای از عملکرد بازی روی پی‌سی می‌دهد. نمی‌دانیم که Rocksteady پس از لانچ انتظار چه آماری از تعداد بازیکنان را داشته، اما با هر معیاری حساب کنیم، این احتمالا یک نتیجه ناامیدکننده به حساب می‌آید.

Suicide SquadSuicide Squad

البته چندین فصل محتوا برای Suicide Squad: Kill the Justice League ترسیم شده، بنابراین هنوز به پایان راه نرسیده است. فصل اول از ماه آینده شروع می‌شود و جوکر و Arkham Asylum را باز می‌گرداند. جوکر حتی قابل بازی خواهد بود، بنابراین ممکن است برخی از بازیکنانی را که قبل از گذراندن زمان زیادی با بازی اصلی کنار رفته‌اند، بازگرداند.

Suicide Squad: Kill the Justice League حتی قبل از عرضه، شروع سختی داشت. در حالی که هنگام فاش شدن آن هایپ زیادی را به خود جلب کرد، بسیاری از دیدن این که مملو از عناصر لایو سرویس است، مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای و رویدادهای فصلی، ناامید شدند.

Rocksteady احتمالا امیدوار است که فصل اول برخی از طرفداران را بازگرداند، به خصوص که آمار تعداد بازیکنان در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از بهبود خود را نشان نمی‌دهد. هنوز تاریخی برای انتشار این محتوای جدید نداریم، اما می‌دانیم که به‌روز‌رسانی بزرگ بعدی در ماه مارس از راه می‌رسد.


مطلب پیشنهادی:۵ خروج خاطره‌انگیز از جوخه‌ی خودکشیآیا راه برون‌رفتی هست… که منجر به مرگ نشود؟
۵ خروج خاطره‌انگیز از جوخه‌ی خودکشی۵ خروج خاطره‌انگیز از جوخه‌ی خودکشی


کامل‌ترین داستان سری مکس پین

بازی Helldivers 2 رکورد ۳۳۰ هزار بازیکن همزمان را در استیم ثبت کرد - ویجیاتوبازی Helldivers 2 رکورد ۳۳۰ هزار بازیکن همزمان را در استیم ثبت کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.