تعداد بازیکنان Silent Hill: The Short Message از مرز دو میلیون عبور کرد

استقبال خوب بازیکنان از بازی کوتاه و رایگان سایلنت هیل

تعداد بازیکنان Silent Hill: The Short Message از مرز دو میلیون عبور کرد

بازی رایگان Silent Hill: The Short Message از کونامی که به شکل ناگهانی حین رویداد قبلی استیت آو پلی منتشر شد، عملکرد بسیار خوبی داشته و طبق اعلام ناشر، بیش از ۲ میلیون بار توسط بازیکنان دانلود شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هاهیولا‌های گوشت‌خوار در قاب تلویزیون
بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هابهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی ها

خبر یک میلیونی شدن دانلودهای این عنوان ترسناک کمتر از یک هفته پیش منتشر شده بود. Silent Hill: The Short Message به نوعی برای تسهیل انتظار طولانی طرفداران برای عرضه ریمیک سایلنت هیل ۲ روانه بازار شد و علی‌رغم نقدهای ضد و نقیض و کوتاه بودن زمان گیم‌پلی، مورد استقبال بازیکنان پلی استیشن ۵ قرار گرفته است.

Silent Hill: The Short MessageSilent Hill: The Short Message

در بازی جدید سایلنت هیل بازیکنان کنترل دختری به نام Maya را برعهده می‌گیرند که مجبور است اتفاقات ناگوار و تلخ کودکی خود را بار دیگر تجربه کند. برخی از المان‌های گیم‌پلی مثل تعقیب و گریز در راهروهای تنگ و تاریک به خوبی پیاده‌سازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

اگرچه کونامی هنوز به طور رسمی تاریخ انتشار ریمیک بازی Silent Hill 2 را اعلام نکرده، پلی استیشن اخیرا تایید کرده که در سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. پس از عرضه، این بازی برای PS5 و PC در دسترس خواهد بود. با توجه به اینکه اخیرا استودیوی سازنده تمرکزش را روی توسعه بازی بعدی گذاشته، به نظر می‌رسد که سایلنت هیل ۲ در مرحله پولیش و برطرف کردن نهایی مشکلات قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی


چرا بازی‌هایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتوفرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.