تعداد بازیکنان Sea of Stars از مرز ۵ میلیون نفر عبور کرد

تعداد بازیکنان Sea of Stars از مرز ۵ میلیون نفر عبور کرد

در یک بیانیه مطبوعاتی جدید، توسعه‌دهنده Sabotage Studio اعلام کرد که تعداد بازیکنان Sea of Stars از مرز ۵ میلیون نفر عبور کرده است.

<!–

–>

Sea of Stars یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که اولین بار در آگوست ۲۰۲۳ عرضه شد. بعدا در The Game Awards 2023 در رقابت با عناوین معروفی همچون Cocoon، Dave the Diver، Viewfinder و Dredge برنده بهترین بازی مستقل شد.

همزمان با جشن گرفتن نقطه عطف تعداد بازیکنان، استودیو Sabotage همچنین اعلام کرد که یک حالت جدید ۳ نفره co-op در دست ساخت است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Rise of Jerichoتجربه‌ای یک بار مصرف
معرفی بازی Rise of Jerichoمعرفی بازی Rise of Jericho

اگرچه توسعه ‌دهندگان پنجره انتشار آن را اعلام نکردند، اما گفتند که «جزئیات بیشتر به زودی منتشر می‌شود». در حال حاضر، در یک تیزر بسیار کوتاه نگاهی به حالت آینده به نمایش گذاشتند.

Sea of Stars همانند دیگر بازی‌های مستقل اخیر مانند Palworld سروصدا نکرد. Palworld تنها یک ماه پس از عرضه به ۲۵ میلیون بازیکن رسید و رکوردهای مختلفی را شکست.

با این حال، همچنان از Sea of Stars تمجید و تعریف می‌کنند و نقد و بررسی بازیکنان استیم در حالت «بسیار مثبت» قرار دارد. بازیکنان از جذابیت retro، آزادی حرکت و جهان‌سازی آن لذت بردند.

Sea of StarsSea of Stars

توسعه‌دهندگان حالت جدید سه نفره کوآپ را Single Player+ می‌نامند. در حالت جدید، هر بازیکن در پیمایش و نبرد با مکانیک جدید Co-op Timed Hits شرکت خواهد کرد.

این بدان معناست که با تعداد بیشتری از بازیکنان در یک زمان روی صفحه، توسعه‌دهندگان کار گروهی را تشویق می‌کنند. به نظر می‌رسد بازیکنان باید حملات خود را هماهنگ کنند.

Sea of Stars هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن و ایکس‌باکس در دسترس قرار دارد. همچنین برای برخی از اعضا در Xbox Game Pass و PlayStation Plus موجود است.


مطلب پیشنهادی:بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!دنبال چالشی دو نفره می‌گردید؟
بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!بازی Bread & Fred برای شما و بهترین دوستتان ساخته شده!


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

تاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتوتاریخ عرضه ریمستر بازی Monster Hunter Stories مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.