تعداد بازیکنان Football Manager 2024 به رکورد هفت میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان Football Manager 2024 به رکورد هفت میلیون نفر رسید

بازی Football Manager 2024 اخیرا توانسته با ثبت ۷ میلیون بازیکن، به محبوب‌ترین عنوان در تاریخ این سری شبیه‌ساز تبدیل شود.

<!–

–>

بیستمین نسخه از این فرنچایز که توسط استودیو Sports Interactive توسعه یافته و توسط شرکت سگا منتشر شده، اوایل این هفته به هفت میلیون بازیکن رسید.

کمتر از ۱۰۰ روز طول کشید تا به این نقطه عطف برسد و و رکورد قبلی ۶.۸۸ میلیون بازیکن که توسط Football Manager™ ۲۰۲۳ ثبت شده بود را شکست.


مطلب پیشنهادی:بهترین‌ بازی‌های PSP جهت اجرا روی موبایلکنسول دستی طلایی سونی
بهترین‌ بازی‌های PSP جهت اجرا روی موبایلبهترین‌ بازی‌های PSP جهت اجرا روی موبایل

FM24 همچنین بیش‌ترین میزان پیش‌فروش در تاریخ سری را داشته و طرفداران با شور و حرارت باورنکردنی به جدیدترین و کامل‌ترین نسخه مجموعه تا به امروز روی آوردند.

رکورد مجموع قبلی در کل چرخه عمر بازی FM23 به دست آمده بود. FM24 این رکورد را در کمتر از صد روز پس از انتشار جهانی خود در ۶ نوامبر ۲۰۲۳ شکست.

تعداد بازیکنان Football Manager 2024 به رکورد هفت میلیون نفر رسید - ویجیاتوتعداد بازیکنان Football Manager 2024 به رکورد هفت میلیون نفر رسید - ویجیاتو

گستردگی و جذابیت Football Manager 2024 با اولین عرضه رسمی آن در ژاپن و اولین لانچ در بخش بازی‌های نتفلیکس تقویت شده است.

مطمئنا آموخته‌های حاصل از لانچ FM23 در Apple Arcade و پلی استیشن ۵ به همراه بازخورد بازیکنان، به بهبود نسخه‌های کنسولی کمک کرده است.

مایلز جیکوبسون، مدیر استودیوی Sports Interactive، گفت:

رسیدن به این نقطه عطف ۷ میلیون بازیکن در مدت سه ماه باعث افتخار من و تمام افراد در استودیو است.

Football Manager 2024 هم‌اکنون بر روی PC، PS5، Xbox Series X/S، Xbox One، Nintendo Switch، iOS، Android و Mac در دسترس قرار دارد. در دستگاه‌های تلفن همراه، به طور انحصاری از طریق نتفلیکس در دسترس است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Invincibleتقابل آهن و خون
بررسی بازی The Invincibleبررسی بازی The Invincible


بررسی بازی جوخه انتحار

تام کروز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Movie Critic کوئنتین تارانتینو است - ویجیاتوتام کروز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Movie Critic کوئنتین تارانتینو است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.