تعداد بازیکنان بازی Fallout 76 از مرز ۱۷ میلیون نفر گذشت

شرکت «بتسدا» (Bethesda) گزارش داد تعداد بازیکنان بازی آنلاین «فال‌اوت ۷۶» (Fallout 76) از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرده است. بیش از این در ماه ژوئن سال جاری میلادی، تعداد بازیکنان این عنوان بیش از ۱۵ میلیون نفر اعلام شده بود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی Fallout 76 ار سال ۲۰۱۸ تاکنون تغییرات و بهبودهای قابل‌توجهی داشته و شرکت Bethesda با پشتیبانی توقف‌ناپذیر، اضافه‌کردن محتوا و آپدیت‌های مختلف بازیکنان زیادی را به این محصول نقش‌آفرینی جذب کرده که تعداد آن‌ها در حال افزایش است.

«بتسدا» در یک پست وبلاگی نقشه راه بازی Fallout 76 در سال ۲۰۲۴ را توضیح می‌دهد و شامل گسترش نقشه، جناح‌ها و خطوط داستانی جدید و سایر موارد می‌شود. این شرکت همچنین اعلام کرد بازی مذکور در مجموع بر تمام پلتفرم‌ها به بیش از ۱۷ میلیون بازیکنان دست یافته است.

بازیکنان بازی Fallout 76

تعداد بازیکنان عنوان Fallout 76؛ اثری که همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد!

با توجه به گزارش ماه ژوئن، به نظر می‌رسد بازی Fallout 76 شتاب ثابت خود را برای جذب بازیکنان نیز حفظ کرده است. در اوایل سال ۲۰۲۳ و در جریان دادگاه «مایکروسافت» (Microsoft) با کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)، بخش گیمینگ «ایکس باکس» (Xbox) قصد داشته پس از خرید «بتسدا» پشتیبانی از بازی Fallout 76 را قطع کند، چون این عنوان در جذب تعداد بازیکنان فعال تا حدودی شکست خورده بود.

بازی Fallout 76 در زمان لانچ (راه‌اندازی) به شدت مورد انتقاد کاربران، منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت. بسیاری از منتقدان از ظرفیت محدود سرورها، مشکلات فنی و پوچ بودن گیم پلی بازی گله‌مند بودند. با این حال، بازی آنلاین Fallout 76 توانست تا پایان سال ۲۰۱۸ بیش از ۱.۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون روی کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترس است. کاربران همچنین می‌توانند این اثر آنلاین را از طریق Backward Compatibility روی کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) اجرا کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.