تعداد بازیکنان بازی‌های Fallout پس از موفقیت سریال چهار برابر شده است

تعداد بازیکنان بازی‌های Fallout پس از موفقیت سریال چهار برابر شده است

پس از انتشار سریال Fallout و محبوبیت آن در میان بینندگان، چندین بازی از این مجموعه با افزایشی چشمگیر در تعداد بازیکنان خود مواجه شده‌اند.

<!–

–>

اکانت توییتر SteamDB، سایتی که وضعیت و آمار و ارقام بازی‌های استیم را زیر نظر دارد، در پستی اشاره کرد که پس از پخش سریال، تعداد بازیکنان بازی‌های اخیر مجموعه Fallout در استیم تقریبا دو برابر شده است. اما تعداد بازیکنان این بازی‌ها پس از پست SteamDB باز هم فراتر رفته است.


مطلب پیشنهادی:بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfieldهم‌سفرانِ میان کهکشانی
بهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfieldبهترین شخصیت‌های همراه در بازی Starfield

برای مثال، Fallout 4 طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته بیش از ۸۳ هزار بازیکن داشته باشد و در همین لحظه هم نزدیک به ۴۸ هزار نفر در بازی هستند. این بازی در روزهای قبل از پخش سریال معمولا بین ۱۵ تا ۱۸ بازیکن در روز داشت. Fallout New Vegas نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ هزار بازیکن رسید، در حالی که قبلا بین ۲ تا ۵ هزار بازیکن داشت. بازی چندنفره این مجموعه یعنی Fallout 76 نیز توانست رکورد بیشترین تعداد بازیکنان خود را بشکند و به بیش از ۳۹ هزار بازیکن همزمان رسید، در حالی که قبلا به‌طور میانگین ۱۰ هزار بازیکن روزانه داشت.

بازی Fallout New Vegasبازی Fallout New Vegas

حتی بازی‌های قدیمی‌تر سری هم تحت تاثیر موفقیت سریال قرار گرفته‌اند. Fallout 3 تاکنون روزانه بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ بازیکن داشت اما دیروز به ۶۷۰۰ بازیکن رسید. اولین نسخه سری یعنی Fallout 1 هم از ۲۰۰ بازیکن در روز به بیش از ۲۰۰۰ رسید که یک جهش ده برابری است. حتی Fallout 2 هم که بین بازی‌های اصلی مجموعه کم‌ترین بازیکن را دارد توانسته از ۲۰۰ بازیکن به ۱۰۰۰ برسد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر تمام بازی‌های مجموعه Fallout تخفیف خورده‌اند و هر کدام از بازی‌ها را می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.


مطلب پیشنهادی:چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟باس فایتی که خون شما را ذره ذره مصرف می‌کند
چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟چطور Mohg را در Elden Ring شکست دهیم؟


بررسی بازی Dragon’s Dogma 2 | کپکام چی پخته؟

تعداد بازیکنان بازی‌های Fallout پس از موفقیت سریال چهار برابر شده است - ویجیاتوتعداد بازیکنان بازی‌های Fallout پس از موفقیت سریال چهار برابر شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.