تصاویر گوشی گلکسی A24 مدلی جدید با رنگ غیرمعمول را نشان می‌دهد

ماه گذشته، رندرهای تبلیغاتی فاش‌شده از گلکسی A24 نگاه اولیه‌ای از گوشی ارزان‌قیمت بعدی سامسونگ به ما ارائه داد. این‌بار نیز افشاگری جدیدی از گلکسی A24 اطلاعات بیشتری را برای تجزیه‌وتحلیل فاش کرده است. رندرهای جدید جزئیات بیشتری درمورد بدنه این دستگاه در اختیار ما قرار داده است. قسمت جالب ماجرا این است که تصاویر جدید گوشی گلکسی A24 مدلی جدید با رنگ غیرمعمول را نیز نشان می‌دهد.

تصاویر جدید گوشی گلکسی A24 سامسونگ که هنوز معرفی نشده است را در سه رنگ مشکی، سبز لیمویی و مدلی جدید با ظاهر آینه‌ای به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد گزینه آخر نوعی آینه فلزی است که تغییر رنگ می‌دهد. البته درک درست از طراحی مدل آینه‌ای این گوشی در دنیای واقعی براساس رندرهای جدید کمی مشکل است.

در افشاگری قبلی، رندرها نشان می‌دادند که گزینه رنگ شرابی نیز وجود دارد. اما به نظر می‌رسد که خبری از این رنگ در نشت اخیر نیست.

با توجه به خروجی، پنل پشتی و قاب این دستگاه از جنس پلاستیک است. اما زبان طراحی ۲۰۲۳ سامسونگ را با پشتی مسطح و فاقد جزیره دوربین حفظ می‌کند. ظاهراً نمایشگر این گوشی از طراحی Infinity-U برای دوربین سلفی بهره می‌برد.

براساس شایعاتی که تاکنون درمورد گلکسی A24 به بیرون درز کرده، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ خواهد بود. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Helio G99 می‌باشد و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اتصال NFC و قابلیت‌های دو سیمکارته داشته باشد. به احتمال زیاد A24 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

رنگ گلکسی A24

در مورد قیمت نیز احتمال می‌رود که این گوشی در ابتدا با قیمت ۲۰۰ یورو در خاورمیانه عرضه خواهد شد. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول در ایالات متحده منتشر نشده است. ظاهراً این دستگاه به جای آخرین به‌روز‌رسانی اندروید ۱۳ سامسونگ با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود که ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد.

متاسفانه سامسونگ هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه این گوشی نکرده است. بدین ترتیب، فقط باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری به دست ما برسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.