تصاویر و مشخصات گوشی HTC U23 Pro فاش شد

با وجود اینکه شرکت HTC عملا دیگر هیچ نقش مهمی در بازار موبایل ندارد، اما همچنان به ساخت گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. این شرکت طی چند سال گذشته عمدتا فقط گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده راهی بازار کرده که البته هیچکدام نتوانسته‌اند توجهات زیادی را جلب کند. حالا یکی از افشاگران چندین تصویر واقعی از گوشی HTC U23 Pro را منتشر کرده و برخی از مشخصات این گوشی هم فاش شده است.

این یک گوشی میان‌رده است که از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره می‌برد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی HTC U23 Pro باید به بهره‌گیری از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کنیم. البته در ماژول دوربین در مجموع ۳ دوربین تعبیه شده است.

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری تعبیه شده و در بدنه با جک هدفون روبرو هستیم. روی هم رفته به نظر می‌رسد با یک گوشی میان‌رده‌ی بسیار معمولی سروکار داریم. بنابراین به احتمال زیاد این گوشی هم به موفقیت چندانی دست پیدا نمی‌کند و در نهایت باید ببینیم این شرکت چه زمانی این بازار را به طور کامل کنار می‌گذارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۷,۱۲۸,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۱۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: Android Authority

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.