تصاویر جدید از پشت صحنه بازی Death Stranding 2 منتشر شد

تصاویر جدید از پشت صحنه بازی Death Stranding 2 منتشر شد

استودیو کوجیما پروداکشنز روی بازی دث استرندینگ ۲ (Death Stranding 2) کار می‌کند و کنون تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده است.

در این تصاویر می‌توانید بازیگرهای اصلی بازی را از جمله نورمن ریدس (Norman Reedus)، تروی بیکر (Troy Baker) و ال فانینگ (Elle Fanning) را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که کوجیما پروداکشنز کاملا روی کارهای موشن کپچر تمرکز کرده و با اتمام آن استودیو می‌تواند بازی Death Stranding 2 را وارد فاز بعدی و جدی‌تر توسعه کند. 


مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

در دث استرندینگ ۲ شاهد بازیگران سرشناس دیگری از جمله لئا سیدو (Léa Seydoux) و شیولی کوتسونا نیز هستیم که باعث شده انتظارات از این عنوان بیشتر هم شود. همچنین به نظر می‌رسد که چند روز پیش تولد ال فانینگ بود که تیم توسعه برای او جشن گرفته و یک کیک زیبا و پوشیده از کریپتوبیوت‌ها برای او درست کرده بودند. 

در حال حاضر اطالاعات زیادی از دث استرندینگ ۲ وجود ندارد ولی می‌دانیم که استودیو از تکنیک‌های جدید برای CG فوتورئالیستی‌تر استفاده خواهد کرد. این توسعه دهنده یک پروژه دیگر به اسم Overdose نیز در دست ساخت دارد که احتمالا به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت به بازار منتشر می‌شود.

Death Stranding 2 احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

تصاویر جدید از پشت صحنه بازی Death Stranding 2 منتشر شد - ویجیاتوتصاویر جدید از پشت صحنه بازی Death Stranding 2 منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.