تصاویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو منتشر شد

توسط

در
vision pro patent 1024x576 1

اخیراً تصاویری از کاور رسمی هدست ویژن پرو منتشر شده است که برای نخستین بار یک لوازم جانبی متعلق به محصول اپل محسوب میشود. این شرکت اخیراً در هنگ کنگ اقدام به دریافت ۷۰ حق پتنت طراحی در رابطه با هدست کرده است. گزارشی که در این مورد منتشر شده است می‌گوید تصویری از یک لوازم جانبی مربوط به هدست ویژن پرو در آن قرار دارد که احتمالاً مربوط به کاور این هدست است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تصاویر مربوط به این کاور نشان می‌دهد طراحی آن دقیقاً مشابه با هدست ویژن پرو بوده و از یک پارچه نرم برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که ضمن پوشاندن تمام بخش‌های جلو و کناری هدست پشت یا سیستم  Light Seal آن را نمی‌پوشاند. جزئیات دیگر مربوط به این پتنت نشان می‌دهد کابل باتری دستگاه قابل جدا شدن بوده در تصویر نیز باتری ویژن پرو به همراه یک پورت فرو رفته مشاهده می‌شود.

پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل نیز از قرار گرفتن هدست ویژن پرو در فاز تولید انبوه خبر داده بود. به گفته وی در اواخر ژانویه این محصول به فروشگاه‌ها می‌رسد. پس از آن بلومبرگ نیز در گزارشی تولید آن را تائید کرده و اعلام کرد ساخت این هدست با سرعت تمام در حال اجرا بوده بخش محدودی از آن تا پایان ژانویه آماده خواهد شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.