تصاویری از بازی بعدی سازندگان Inside و Limbo منتشر شد

پروژه‌ای که بعد سال‌ها هنوز مرموز و ناشناخته است

تصاویری از بازی بعدی سازندگان Inside و Limbo منتشر شد

تقریبا هفت سال از نخستین باری که استودیو Playdead به پروژه جدید و مرموز خود اشاره کرد می‌گذرد و اکنون سازنده عناوین تحسین‌شده Inside و Limbo با انتشار تصاویری تازه، به تردید برخی مخاطبان مبنی بر کنسل شدن بازی پایان داده‌اند.

<!–

–>

اولین تصویر مفهومی (Concept Art) مرموز از بازی سوم استودیو Playdead سال ۲۰۱۷ به اشتراک گذاشته شد؛ چیزی حدود ۶ ماه پس از عرضه موفقیت‌آمیز و فوق‌العاده بازی Inside. در آن زمان استودیو تایید کرد که سراغ «ماجراجویی بعدی» خود رفته و همزمان یک تصویر از بازی منتشر شد که حال و هوای علمی‌تخیلی و منحصر به‌فردی داشت.

از آن زمان، پلی‌دد گهگاه و روی پلتفرم‌های مختلف تصاویری مرتبط با پروژه جدید خود به اشتراک گذاشته است؛ از یک کانسپت آرت در توییتر در سال ۲۰۱۸ گرفته تا چندین آگهی شغلی در لینکدین. کلیت تمامی این تصاویر و اطلاعات به ما می‌گویند که بازی آینده پلی‌دد ما را با یک ماجراجوی تنها در فضا همراه می‌کند و این شخصیت در یک سیاره پر از تکنولوژی‌های متروکه قدم می‌گذارد.

در هر حال، اکنون نیز Playdead در کنار انتشار فهرست‌های شغلی خود دو تصویر مفهومی جدید از بازی سوم خود به اشتراک گذاشته که یکی از آن‌ها به تصویر پس‌زمینه اکانت توییتری (X) استودیو تبدیل شده است.

با وجود جذابیت و طراحی فوق‌العاده این تصاویر، متاسفانه ما همچنان هیچ‌گونه جزئیاتی از بازی مرموز Playdead نداریم و به‌نظر نمی‌رسد این موضوع به این زودی‌ها دستخوش تغییر شود. با تمام این اوصاف، طرفداران حداقل می‌توانند مطمئن باشند که پروژه بعدی استودیو مورد علاقه‌شان همچنان با قدرت روی بازی کار می‌کند و نیازی به نگرانی نیست.


مطلب پیشنهادی:آپدیت جدید Cult of the Lamb فوق‌العاده استچند ساعت بیشتر گوسفند محبوبی باش
آپدیت جدید Cult of the Lamb فوق‌العاده استآپدیت جدید Cult of the Lamb فوق‌العاده است


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.