تصاویری از اسپین‌آف کنسل‌شده «بازی تاج و تخت» منتشر شد

تصاویری از اسپین‌آف کنسل‌شده «بازی تاج و تخت» منتشر شد

House of the Dragon اولین اسپین‌آف بازی تاج و تخت بود که پخش شد، اما پیش آن پروژه دیگری به اسم Blood Moon مرفی شده بود که HBO آن را کنسل کرد.

<!–

–>

Blood Moon قرار بود درباره Long Night باشد که به نظر HBO قسمت اول آن کیفیت لازم برای ادامه پروژه را نداشت. به همین خاطر هیچ کس انتظار انتشار جزئیاتی از این پروژه را نداشت، ولی اکنون فلورا مودی، طراح طراح مو و گریم سریال، اولین تصاویر از پروژه کنسل شده ماه خون را در اینستاگرام منتشر کرده است.


مطلب پیشنهادی:آیا جرج آر. آر. مارتین هرگز می‌تواند A Song of Ice and Fire را به پایان برساند؟زمان به سود خوانندگان نمی‌گذرد
آیا جرج آر. آر. مارتین هرگز می‌تواند A Song of Ice and Fire را به پایان برساند؟آیا جرج آر. آر. مارتین هرگز می‌تواند A Song of Ice and Fire را به پایان برساند؟

قسمت اول این سریال درباره یک عروسی بین خانواده استارک و کاسترلی بود که در قلعه Casterly Rock جریان داشت. این تصاویر نائومی واتز (Naomi Watts) را نشان می‌دهند که قرار بود بازیگر نقش اصلی آن باشند. این سریال همچنین قرار بود که به داستان پیدایش وایت واکرها نیز بپردازد، اما چون جرج ار ار مارتین هنوز به جزئیات آن نپرداخته، یک مانع بزرگ بر سر راه Blood Moon بود.

ساخت قسمت اول سریال برای HBO‌ حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه داشت، اما این شبکه ترجیح داد که این ضرر را قبول کند و پول بیشتری برای این پروژه خرج نکند. اگر بلاد مون قرار بود سریالی شبیه The Witcher: Blood Origin باشد، همان بهتر که این شبکه تصمیم گرفت آن را ادامه ندهد. با توجه به وضعیت دو فصل آخر بازی تاج و تخت یک اشتباه دیگر می‌توانست از دست دادن طرفداران زیادی شود.

اسپین‌آف‌های زیادی از بازی تاج و تخت در دست ساخت قرار داشتند که تنها The Hedge Knight و Nine Voyages وضعیت خوبی داشته و پخش می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:همه‌ی آثاری که جرج آر. آر. مارتین به جای تکمیل The Winds of Winter روی آن‌ها کار کرده استو داستانی که هنوز نیمه‌کاره مانده است…
همه‌ی آثاری که جرج آر. آر. مارتین به جای تکمیل The Winds of Winter روی آن‌ها کار کرده استهمه‌ی آثاری که جرج آر. آر. مارتین به جای تکمیل The Winds of Winter روی آن‌ها کار کرده است


ویجی‌لاگ پلاس: از ساخت لست آو آس ۳ تا تریلر جدید Death Stranding 2

تصاویری از اسپین‌آف کنسل‌شده «بازی تاج و تخت» منتشر شد - ویجیاتوتصاویری از اسپین‌آف کنسل‌شده «بازی تاج و تخت» منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.