تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا ؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران نقره داغ می‌شود؟

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا فعالیت این فروشگاه اینترنتی بزرگ را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. نتیجه این پرونده چه خواهد شد؟

تصاویر منتشر شده از دفتر کار دیجی کالا در فضای مجازی درنهایت برای بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور گران تمام شد و اخبار تازه به دست رسیده از تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا خبر می‌دهد. در تصویر انتشاری، کارمندان واحد بازرگانی این شرکت را می‌بینیم که با پوشش و حجاب اختیاری در کنار یکدیگر نشسته و عکس یادگاری می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: محکومیت زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران ؛ بهت و حیرت حقوقدانان!

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا

به گزارش تکراتو به نقل از میزان، در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی منتسب به کارمندان یکی از بخش‌های دیجی کالا مبنی بر عدم رعایت حجاب از سوی کارمندان خانم در محیط کار، در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا

عکس منتشر شده از آنچه وضعیت حجاب و پوشش کارمندان واحد بازرگانی شرکت دیجی‌کالا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، کارمندان شرکت ایرانی دیجی کالا بدون توجه به قوانین کشور بدون حجاب در محل کار حاضر می‌شوند.

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا

تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا

بازنشر محتوای شبکه‌های اجتماعی تنها به منظور آگاهی‌رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه تکراتو نیست.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تشکیل پرونده برای بی‌حجابی کارمندان دیجیکالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.