تشخیص هواوی واچ فیت ۳ از اپل واچ چندان آسان نخواهد بود

بسیاری از مردم هر ساعت هوشمند غیرگردی را شبیه به اپل واچ در نظر می‌گیرند؛ صرف نظر از اینکه طراحی آن واقعاً چقدر نزدیک به شکل مستطیلی است. با این حال، اگر رندرهای دستگاهی که امروز به بیرون درز کرد دقیق باشد، ماجرای هواوی با واچ فیت ۳ آینده متفاوت است. تشخیص هواوی واچ فیت ۳ از اپل واچ از دور برای اکثر مردم بسیار سخت است و برای برخی افراد حتی از نزدیک هم همینطور است.

هواوی واچ فیت ۳ در حال ساخت است و در همین حال، برخی از کارشناسان مشتاق تصورات خود را برای طراحی این پوشیدنی جدید در قالب رندر به اشتراک گذاشته‌اند. چند رندر واچ فیت ۳ که به‌صورت آنلاین منتشر شده است، ظاهری آشنا را منعکس می‌کند.

منبعی آگاه به نام «رولند کوانت» در شبکه اجتماعی ایکس چهار رندر از هواوی واچ فیت ۳ را به اشتراک گذاشته است و با نگاهی به طراحی، چیدمان کلی این ابزار پوشیدنی کاملاً مشابه اپل واچ به‌نظر می‌رسد، البته با صفحه نمایش کروی‌تر.

تشخیص هواوی واچ فیت 3  از اپل واچ چندان آسان نخواهد بود

این پوشیدنی یک نوار ضخیم را نشان می‌دهد و چهار رنگ آبی، صورتی، سفید و کمی هلویی را منعکس می‌کند. تاج دیجیتال چرخان در سمت راست بالا و یک دکمه فیزیکی دیگر در زیر این ساعت هوشمند، طراحی اپل واچ را به ما یادآوری می‌کند.

برخلاف واچ فیت ۲ که شکل مستطیلی‌تری دارد، به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند سری فیت بعدی صفحه‌نمایش مربعی شکلی مانند اپل واچ دارند.

تصاویر حاشیه‌های ضخیم در اطراف لبه‌های صفحه‌نمایش با گوشه‌هایی با انحنای بیشتر را نشان می‌دهد. همچنین یک دکمه کوچک در زیر تاج وجود دارد که می‌تواند به‌عنوان یک زبانه سریع یا دکمه پاور عمل کند.

صفحه‌نمایش دستگاه همچنین فیس‌واچ‌های جدیدی را نشان می‌دهد که هواوی می‌تواند با واچ فیت ۳ تغییرات خاصی را در بخش‌های رابط کاربری اعمال کند. با این حال، آخرین رندرها هیچ تأییدی دریافت نکرده‌اند و باید مدتی برای انتشار رندرهای رسمی منتظر بمانیم.

هواوی واچ فیت ۳

پوشیدنی مربوطه تاکنون دارای گواهینامه‌های مختلف بوده است که برخی از آنها عبارتند از: CQC در چین، SDPPI در اندونزی، SIRIM برای مالزی، و TDRA برای امارات.

بسیاری از ما انتظار داشتیم که این پوشیدنی جدید را در کنار سری Pura 70 ببینیم. با این حال، این شرکت نسخه واچ ۴ پرو Space Exploration را جایگزین کرد و فعلاً رونمایی واچ فیت ۳ را به تعویق انداخته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.